Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256961
VERDENS BEDSTE PHILIPS!!

Forhåbentlig smitter det af på deres øvrige portefølje af produkter, specielt tvmodeller at de nu har et OLED indenbords..

Glæder mig hvis de kan tage kampen op med de andre skærmeproducenter igen.
#257380
Rasmus Larsen skrev:Vi har hørt tilbage fra Philips. De opfordrer til at købere retter henvendelse til kundeservice, hvis de oplever problemet.
Så det er en fejl? Mit buer også svagt. Er der nogen der har et der er helt lige?
#257389
Jeg har et LG 55C7 der også har et “knæk”, det er meget svagt og svært at se. De Oled tv jeg har set i butikkerne har alle haft et knæk/bue. Kan også læse på div. fora at det er et generelt problem.
#257410
centric skrev:
Rasmus Larsen skrev:Vi har hørt tilbage fra Philips. De opfordrer til at købere retter henvendelse til kundeservice, hvis de oplever problemet.
Så det er en fejl? Mit buer også svagt. Er der nogen der har et der er helt lige?
Philips mener, at det ikke skulle være et udbredt problem. De vil dog gerne tage dialogen med folk, som oplever det.

Det var alt, hvad vi fik at vide.
#257411
mer156 skrev:Jeg har et LG 55C7 der også har et “knæk”, det er meget svagt og svært at se. De Oled tv jeg har set i butikkerne har alle haft et knæk/bue. Kan også læse på div. fora at det er et generelt problem.
Vi så det også på sidste års LG E6 testeksemplar. Jeg ser det dog ikke umiddelbart på min E6 herhjemme.
#257419
Så er Android 7.0 på vej ud på Philips TV. Vi havde håbet, at opdateringen var kommet under testen, men tjek tabellen for at se, hvad der er på vej: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1506411116

Jeg kan tilføje, at HLG allerede var aktivt på 2017 Philips Android TV, da vi testede. Det er 2016-modellerne, der nu får tilføjet formatet.