Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253742
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted men jeg har en spørgsmål ang. firmware. Jeg har nu haft min 55EZ950E over 14 dage og var meget tilfreds med den.
Men for nogle dage siden har jeg opdateret til den nye firmware 3.131.
Efter dette viser min player (Pana UB900) en meddelelse, at min skærm er ikke en 4K UHD HDR!!!
Har I testet EZ950 med den nye firmware eller med den gamle? Har I oplevet nogle lignende problemer? Jeg har skrevet til kundeservice hos Panasonic men intet svar fra deres side!
#253766
DV giver mulighed for grading af hver enkelt scene i filmen, frem for én grading for hele filmen. Det giver bedre muligheder for at vise detaljer i de mørke og lyse regioner af en film, hvis en scene primært er hhv mørk eller lys. Der er dog ikke så meget DV materiale endnu, men HDR på eks Netflix ligger i DV. Det vil nok kræve nogle side-by-side sammenligninger for at vise forskellene, men det har vi desværre ikke haft mulighed for at lave.

Jeg ville ikke betragte det som en dealbreaker, men blot en lidt ærgerlig mangel.
#253773
I skriver:
En lille ting, som blev savnet og som de fleste andre efterhånden har fået med, er muligheden for at navngive HDMI-kilder selv. Det kan være svært at huske hvilken port PlayStation sad på, og her ville det være kærkomment selv at kunne klistre en label på.

På DX900 kan jeg godt give dem navne troede de var meget ens i menuer
#253777
Hmmm, kan du beskrive fremgangsmåden? de burde være ens, så hvis du har metoden, så retter jeg gerne teksten. Jeg synes jeg prøvede alverdens ting.

Jeg tænker specifikt på listen du hiver frem når du trykker på Source, samt ikonet på hjemmeskærmen, hvis du tilføjer en genvej (den ene afhænger nok af den anden).
#253791
Det burde være muligt. Se side 61 i den danske manual:

Angiv etiketter
Ved at åbne listen med indgangsnavne kan du ændre indgangsnavnet eller springe indtastningen over, hvis de ikke er tilsluttede, og dermed forbedre identifikation og valg i banneren Inputvalg.
Ser > Grundlæggende > Informationsbanner
1. Vis menuen med MENU.
2. Vælg Indstilling > Billedindstillinger > Angiv etiketter og tryk på OK for at
tilgå.
3. Indstil emnet og tryk på OK for at indstille.
● For at navngive hver indgangstilstand frit, vælg Skriv ind og indstil tegn (maksimum 10 tegn).
#253803
Hvad sker der for den kæmpe udvækst i bunden af alle de OLED skræme på markedet. Få det nu ud i en separat boks så den kan komme op og hænge. Er der nogen på markedet overhovedet som er helt flade?