Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Erroneus
#21536
Spændende test, de koster jo ikke mange knaster.

Jeg tror dog et Toshiba 32C3000P, som koster lidt under 1k mere, vil være et bedre køb eller er jeg forkert på den.
Af teamet
#21576
De koster nu ca det samme... Se hifipriser.dk
Brugeravatar
Af Erroneus
#21612
Ja sørme også, så er Oviatum faktisk lidt dyrere.

Hmm ja jeg tvivler på det er bedre end toshiba'en, men det kunne være interessant at høre fra nogle som har set begge.
Af mkpenus
#21755
Jeg købte deres oviatum 32" model da de havde åbningstilbud.

Min umiddelbare reaktion, baseret på det faktum at det er mit første fladskærms tv, er ret blandet.

Kvaliteten, ved almindelig tv, er dårligere end jeg havde håbet. Men det er generelt ved denne type tv kan jeg forstå.

Gengivelsen af konsoller / DVD / VGA er helt fin og acceptabel, og eftersom det er det primære formål med tvet hiver det en del op.

Tv'et har dog haft et kæmpe problem med lyden, hvilket har medført at alt lyd på stereo fra kabel tv nettet ikke kan afspilles uden forfærtelig meget støj og uskarphed. Det har taget Karvia 3 uger at komme med en løsning nu (jeg venter stadig) og generelt virker det meget lidt seriøst.

Derud over er lyden fra højttalerne bare generelt dårlig, de runger osv. Men igen er det vel forventeligt.

Dommen er som sagt blandet. Ville jeg give 6000 for det? Nej. 4500? Ja, så er prisen faktisk udemærket. For tvet ER udemærket, men problemer med lyden, og med at det ikke gemmer instillinger og "Resetter" mange ændringer hver gang man slukker og tænder det, samt en sørgelig fjernbetjening og en udprintet manual til tvet fører det ned på 2.5/5 stjerner.

Keller
Brugeravatar
Af Erroneus
#23153
Fik du en løsning på dit lyd problem og hvad var problemet?

Jeg går og overvejer det her tv, det er jo pt. nede i 5k, men er godt nok noget i tvivl over om det er bedre end f.eks. Toshiba's 32C3000P