Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jramskov
#252296
"Ironisk nok, så var der rent faktisk nogle overfladiske ridser vores eksemplar af Playbase. Lige midt på den store flade. Da ingen af de to kasser havde buler eller ridser, må det have været fra fabrikkens side."

Kan det være fordi den enhed i fik tilsendt har været forbi andre anmeldere?

Det er skuffende at de ikke følger bedre med rent teknologisk. Jeg er generelt ret begejstret for vores Sonos anlæg og Soundbaren er super hjemme ved mine forældre, men de burde inkludere muligheden for mere avanceret surround sound. Hvis ikke det snart ændrer sig, tror jeg de kommer til at miste markedsandele. Hvad med Apple - hvem ved om de kommer med noget i forbindelse med den rygtede Siri speaker?
Af tlindegaard
#252365
Hej Jramskov,

Playbase var pakket ind i gennemsigtig plastik, der var hermetisk lukket. (og igen lidt pudsigt lavet, det blev åbnet lidt som de der leende ko "oste" med en orange flap, som så ødelagte plastikken.)
Senest rettet af tlindegaard 5. jun 2017, 16:28, rettet i alt 2 gange.
Af Kaktus-burger
#252366
Denons nye HEOS soundbar ser en del mere spændende ud.

Jeg så dog godt, at både Sonos og Denon droppede deres Connect og Link til fordel for noget lidt billigere. 3K for en simpel audio streamer i 2017 er for groft.
Af MRasmus
#256189
Jeg er ikke overbevist af Playbase - det virker som en hovsa løsning, der ja forbedrer lyden af et fladskærms TV, men slet ikke kan leve op til Sonos navnet ift. kvalitet af lyden. Mine varmeste anbefalinger til Playbaren!

Mvh.
Michael
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#256232
Kaktus-burger skrev:Denons nye HEOS soundbar ser en del mere spændende ud.

Jeg så dog godt, at både Sonos og Denon droppede deres Connect og Link til fordel for noget lidt billigere. 3K for en simpel audio streamer i 2017 er for groft.
Vi har Denon HEOS inde til test for tiden.
Af bromberg
#256247
Jeg syntes bestemt ikke den falder igennem ift playbaren:). Er dog endnu ikke helt overbevist om dens design, men det er jeg heller ikke med playbar alligevel - men endte med playbase alligevel:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#256251
Jeg tror I skal tage indlægget med et gran salt. Jeg slettede et reklamelink i den, så med mindre ophavsmanden vender tilbage til tråden, så er det flagget som spam.