Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#261052
Hvis jeg ikke hæver det nok, så der går nogle detaljer tabt i de grå/sorte områder. Hvis jeg hæver for meget, så bliver sortniveauet selvfølgelig dårligere, som du selv nævner. Har lidt svært ved at finde en passende indstilling.
Prøver hele tiden at sammenligne det med, hvis "Clear motion" var deaktiveret. Men det er svært at ramme.
#265338
Hej,
Jeg har problemer med clouding på min 65ex700. I hvilken grad skal man acceptere dette? Jeg kan næsten ikke fokusere på andet, når der er mørke scener. Jeg så Godless på Netflix for nyligt, prøvede adskillige indstillinger, med udgangpunkt i jeres kalibrering. Der er ligesom en tåge i hvert hjørne.
#265411
Basto skrev:Det ses tydeligt på dit billede .. jeg har samme tv . Er det alt sort eller mørk baggrund det ses på ? Har du prøvet at nulstille tv ? Eller er det det samme lige meget hvad ?

Mvh Michael
Jeg har ikke prøvet, med nulstilling til fabriksindstillinger, det er måske et forsøg værd. Man kan kun se det på mørkt billede. Det forværres når man skruer på lys og baggrundsbelysning.
Skal jeg forstå det sådan; at du slet ikke kan genkende problemet fra dit tv, som er magen til? for så må det vel være en reklamation, det er kun få måneder gammelt.
Mvh Andreas
#265417
På recordere.dk er der indlæg om samme problem . Jeg har prøvet et test billede og sammenlignet . Og mit er slet ikke som dit .. men jeg er i vildrede .fordi hvad er standarden ? Hvor meget må der være på denne her model ? Og billeder r svære at sammenligne pga lysforhold osv

Mvh Michael

Mvh Michael