Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#266482
SorensenS skrev:Apples seneste beta er opdateret, så DV kan aktiveres på A1'ere.

Kan US firmware til A1e bruges på en dansk A1?
Det står med stort at man helst ikke skal forsøge. Så man bør nok lade vær. Og vente ... igen igen igen.
#266708
Den har fået reference-awarden i april. Vi var godt klar over, at der ville komme ret mange OLED-modeller i 2017, som alle var potentielle kandidater til at nappe titlen og da vi jo fratager et TV reference-titlen når der kommer en ny konge, så er det lidt omstændeligt at skulle ringe til Power, El-Giganten, osv. og fortælle dem, at nu skal I for resten lige fjerne det logo I er begyndt at klistre i jeres tilbudsaviser. Så vi indførte et tidsstempel på awarden, så man trods alt stadig kunne fortsætte med at bruge vores logo, selvom der skulle komme et skift af regent på tronen.
Brugeravatar
Af bendix
#266716
Jeg kan godt se at i rent logistisk vil blive besværet af dette. Så fremover vil alle reference Awards også være et øjebliks billede pr måned? Det forstår jeg selvfølgelig den altid vil være. Dog kan det give anledning til, for den typiske forbruger at tro der så måske også er en reference for maj, juni,juli,august osv. Det kan i værste tilfælde ødelægge prisens “pondus” da det giver anledning til at tro at referencen bliver “spyttet” ud på måneds-basis. Just saying.
#266729
Vi har jo en oversigt over de awards og karakterer vi uddeler, så jeg ser ikke problemet som værende ret stort.
Karakterer: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1440153849
Awards: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1190384687

Du er den eneste, der har stillet spørgsmålstegn ved det indtil nu. Vi kunne godt tilføje en dato i stedet for en måned, så det måske mere lignede et datostempel. Jeg tænker, at ingen vil tro, at vi uddeler awards på dagsbasis...?
Brugeravatar
Af bendix
#266732
Det var egentlig sælgeren der gjorde mig opmærksom på det. Han ville gerne Sælge et Panasonic. Og gav udtryk for at det “kun” var april reference. Beklager det lige blev off topic. Men jeg er glad for det kun er mig der begyndte at se det sådan. Dagsbasis niks. Månedsbasis måske! Da det er måneden der er angivet.
#266735
bendix skrev:Er A1 egentlig “kun” reference i April? Eller hele 2017?
A1 sidder stadig på tronen, så det viste sig at det var for hele (resten af) 2017 og måske også hele 2018, men det er jo svært at sige på forhånd.
Senest rettet af Steen Bay 5. feb 2018, 16:09, rettet i alt 1 gang.
#266736
Rasmus Larsen skrev:Fair. Vi tager den lige op til revision sammen med planlægning af testprogrammet for 2018.
Det kunne måske overvejes at teste A1 igen når den er blevet 'opgraderet' med et 2018 panel? XF90 må vel også stå højt på ønskelisten. XE90 viste sig jo at være et af de mest interessante LCD TV i 2017.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19