Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#263658
Torben Rasmussen skrev:Sony har netop bekræftet at Dolby Vision opdateringen ruller ud slut januar 2018 til A1, ZD9, XE93 og XE94.
Fedt, tak for hurting info. Det kunne være interesant hvis i havde mulighed for at lave et ekstra afsnit omkring DV i jeres test? Kunne det have interesse?
Brugeravatar
Af bendix
#263663
Coolsmarti skrev:Jeg tvivler stærkt på at de stadig har TV'et til rådighed. Men man kan vel altid få det igen :-)
I er velkommen hos mig, så kunne i lige kalibrere det samtidig :D
#263664
De nye TV er lige på trapperne. Jeg gentester ikke så tæt på lancering af nye modeller. desuden har vi ikke demomateriale, som kan vise HDR10 vs DV, så det bliver svært at udlede noget brugbart nyt.
Af praun
#263715
Kaktus-burger skrev:
praun skrev:
du har alligevel ikke måleudstyret til at foretage en nøjagtig kalibrering.
Ja goddag økseskaft... Det var jo ligesom derfor jeg ville have den oplyst af dem der havde prøvet at kalibrere tv'et..........
Hvad er det ved "individuel" du ikke helt forstår? Alle paneler er forskellige. Det har du så tydeligvis ikke fattet. Flatpanels anbefaler heller ikke at man rører ved netop de indstillinger fordi - tadaaaa - alle paneler er forskellige! Det er fint nok, at du gerne vil holdes i hånden, men tag nu at læse hele anmeldelsen i stedet for straks at scrolle ned til boksen med kalibreringsindstillinger. Rasmus og Torben lægger faktisk en hel del tid og ressourcer i disse tests.

Du kan jo også bare spare sammen og få dig en professionel kalibrering.
Hold kæft man hvor er det da bare fedt for dig at du er så fucking klog...

Hvad i alverden blander du dig egentlig for?? det er jo bare for at spille smart kan jeg se!
"Spare sammen til en kalibrering" magen til arrogant idiot skal man da lede længe efter!
Til din oplysning så havde jeg allerede fået mit tv kalibreret og de par håndører det koster behøver jeg sgu da ikke spare op til !

Jeg spurgte ganske enkelt for at sammenligne kalibrerings resultaterne på mit tv, med dem fra flatpanels' test.

Men det kan man så ikke få lov til uden at blive anholdt af arrogance/kloge Åge politiet!

Nej jeg ved ikke en skid om tv kalibrering, det er da netop derfor at jeg spørger.

Og hvorfor er det lige at jeg skal gøres opmærksom på at:

"Rasmus og Torben lægger faktisk en hel del tid og ressourcer i disse tests."

Din evne til at tale ned til folk er hel vild!

Jeg tror ikke du behøver at forsvare Rasmus og Torben, hvis de er utilfredse med mine spørgsmål, så kan de bare sige til. Meeen de oprettede nok ikke denne tråd for at undgå spørgsmål.... Tror du??

Jesus...
Af praun
#263727
lennon skrev:Hvis du har fået foretaget en prof kalibrering , så kan det ikke gøres bedre - og alle andres indstillinger er ligegyldige .
For dig ja, men nu jeg har jo ikke på noget tidspunkt sagt at jeg ville bruge dem. Men man kan vel for nysgerrigheds skyld undersøge, hvad andre har fundet frem til i deres kalibrering?
#263728
Torben Rasmussen skrev:Spørgsmålene er fine, tonen i det sidste indlæg sætter vi ikke pris på. Tal pænt til hinanden, tak.
100% enig Torben, jeg vil dog for god ordens skyld tilføje, at
tonen fra mit svar til kaktus, vil du ikke kunne finde i hverken tidligere eller fremtidige indlæg fra min side. Svaret var udelukkende en reaktion på kaktus' nedladende og arrogante kommentar til mit spørgsmål.
Brugeravatar
Af bendix
#263880
Fra den ene dag til den anden. Kan jeg ikke styre ATV med Sony’s fjernbetjening. Jeg har prøvet at skifte HDMI indgang, prøvet at lave en sync efter Bravia enheder. Men ingenting hjælper. Den kalder heller ikke min indgang for Apple tv længere. Nogle forslag?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19