Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mckrogh
#272090
Her er mine settings hvis nogen skulle have lyst til at lege med dem. Bruger den ene når jeg ser fodbold og den anden når jeg ser film/serier. Se vedhæftede fil.
Vedhæftede filer
settings.png
settings.png (312.09 KiB) Vist 3552 gange
#272093
Mckrogh skrev:Her er mine settings hvis nogen skulle have lyst til at lege med dem. Bruger den ene når jeg ser fodbold og den anden når jeg ser film/serier. Se vedhæftede fil.
Takker, prøver din HDR profil når jeg kommer hjem..
#272211
Nu ved jeg ikke om jeg bare fatte hat af det hele, men:
Man kan lave forskellige billede profiler for de forskellige HDMI indgange, en til apps og en til dolby vision.

Kan man på f.eks. lave en til netflix når man ser alm HD og så sætter tv,et selv lysstyrken op til MAX når der er et HDR signal? Syntes ikke jeg kan få det til at virke.
#272213
Når den skifter til HDR-profilen, så skulle den gerne selv skifte indstillinger, så lyset går til Max. Men du er nødt til at indstille det når den har et HDR-signal. Det er lidt omstændigt, men indstillingerne for skærmen gælder for det du ser på lige i det øjeblik du justerer dem. Så er du i Netflix og ser SDR, så kan du justere indstillingerne for alle apps, som kører SDR. Vil du justere HDR, så skal du starte noget, der kører i HDR og sikre dig, at skærmen skifter til HDR-profilen (man kan slå HDR fra i billedmenuen, så det skal stå til Auto før den skifter).

Jeg har ikke set Dolby Vision profilen for TV'et og ej heller hvordan den opfører sig, men du skulle gerne se, at profilen skifter til noget med Dolby Vision når du ser Netflix (det meste er DV derinde).
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9