Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wildt
#34136
Nu har jeg så også erhvervet mig et, og er generelt tilfreds, men jeg kan godt nok ikke erklære mig enig i at det skulle have god lyshomogenitet. Der er tydelige lyse områder i de øverste hjørner. Meget lig det på vores gamle LE32R32B.

Har Flatpanels fået tilsendt en "golden sample"?
Har jeg fået en skod model?
Varierer denne egenskab virkelig så dramatisk fra skærm til skærm?

Det gør det jo noget svært at bruge anmeldelserne til noget hvis det alligevel er en gang lotteri når man køber (netbutik).
Af Rasmusdc
#34140
har samme problemer med vandrette bølger en hardware fejl i alle skærme...

Ville have haft dem byttet, både min 37" og 40" har det men bruger slet ikke analoge kilder (da Wii´en nu er kørt over component er det også forsvundet), så da jeg ikke brugt scart så valgte jeg at se bort fra det, samtlige modeller jeg har haft af M86´eren har haft denne fejl, og har haft 3 forskellige foruden dem jeg har inden for døren.

De første 3 fik jeg garanteret en ok firmware men fik hver gang en af de der gamle hvor movieplus ikke kan fjernes.

det bølge issue er efter min information, en fejl med en enkelt komponent i skærmen som går i resonans med andet, mit udligner sig selv efter ca 20 minutters on tid. så er det meste væk
Af Wildt
#34200
Traditionen tro går jeg først i VIRKELIG i dybden med at undersøge et TV når jeg har konstateret en fejl/mangel.

Samsung præsterer nok engang et fint panel lotteri, hvor du bør undgå AA panelerne (AA05, AA06 - jeg fik sidstnævnte) og håbe på et SQ eller SX panel.

Lidt googling afslører en del utilfredse købere af AA paneler, hvor fællesnævneren er dårlig lyshomogenitet og generelt dårlig sortnivau.

Det synes ifølge andre købere meget svært at få diverse forhandlere til at garantere dig et TV med et bestemt panel, så set i lyset af at TV'et ikke bliver vores primære display til film, og at jeg ikke orker sende sådan en monster kasse tilbage flere gange, så lever jeg med det. Men skuffet er jeg nu. :(