Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Flatpanels
#247066
Anmeldelsen af Philips' OLED-tv, 55POS901, er online. Det er Philips' første OLED-tv og det første med Android-styresystem. Skærmen har naturligvis også Ambilight.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1488783227

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Brugeravatar
Af David Munch
#247072
Det er vidst ikke deres marketingafdeling som har valgt at den skal hedde "POS" som modelnavn.. Eller også er deres marketingafdeling vidst ikke fra den vestlige verden.. ;)
#247085
Tak for en alle tiders test, syntes måske det er en smule unfair at prisen afholder skærmen fra en top award anbefalning.

Glæderligt er det i hvert faldt at det længe siden at jeg sidst har set en Philips skærm få så gode karakterer her på siden. Så det er måske noget større i vente fra Philips når 2017 modellerne nærmer sig lancering.

Jeg er ikke i tvivl om at der nok skal komme større OLED skærme fra Philips, mener faktisk at de allerede har bekræftet en 65" tommer version af skærmen.

Havde jeg 24 af de lange, så var orderen placeret...
Senest rettet af henrik.hansen 6. mar 2017, 13:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af edinger
#247087
Noget så usædvanligt for en Philips-skærm som en forventelig positiv anmeldelse.

De kunne jo (heller) ikke få armene ned ovre på HDTVtest.

Yderst interessant.
#247088
Topanbefalingen afhænger netop af prisen. Sådan har den altid været og flere gode skærme har måtte undvære en Award pga prisen. Jeg synes det er svært at komme med en anbefaling der er prisbetinget, når du kan få en 65" E6'er til samme pris.

Men det betyder ikke at skærmen ikke er anbefalelsesværdig. Det er et rigtig godt produkt. Lidt synd at den ikke fås i 65".
#247099
Torben Rasmussen skrev:Topanbefalingen afhænger netop af prisen. Sådan har den altid været og flere gode skærme har måtte undvære en Award pga prisen. Jeg synes det er svært at komme med en anbefaling der er prisbetinget, når du kan få en 65" E6'er til samme pris.

Men det betyder ikke at skærmen ikke er anbefalelsesværdig. Det er et rigtig godt produkt. Lidt synd at den ikke fås i 65".
Ærligt så troede jeg ikke at prisen på den måde var med i den samlede vurdering, troede mere det var hardware og perormance - men det er min fejl og ikke jeres.

Glædeligt er da i hvert fald at Philips for én gangs skyld scorer bedre end i mands minde, mindes nemlig ikke at have set den siden 2009 med 9703 og 9704.

Torben jeg mener bestemt at de har bekræftet en 65"
Af lennon
#247111
Spændende,at motion altså kan optimeres på LG's OLED paneler . Enig mht, at prisen er høj , men LG har jo lissom vænnet os til nogle dramatiske prisfald . . . :p
#247112
Vi taler jo også med Philips løbende, men 65" er ikke officielt.

Mht Awards så har vi jo to. Referencen tager ikke hensyn til pris. Det gør Topanbefalingen.
#247113
lennon skrev:Spændende,at motion altså kan optimeres på LG's OLED paneler . Enig mht, at prisen er høj , men LG har jo lissom vænnet os til nogle dramatiske prisfald . . . :p
Det bliver spænende at se hvordan de andre OLED-TV udvikler sig prismæssigt. Da jeg modtog TVet kostede det 29.999 og nu er det nede i 24.000. Der er dog ikke så mange forhandlere. Det kan måske også betale sig at kigge over sundet efter tilbud.
Af BrianH
#247121
Men hva fa'en... De kan da ikke fjerne de analog porte! Hvordan skal jeg så forbinde SCART-kablet til min VHS?

Hvad med benene? Kan de samles?
Spredte ben er ikke lige sagen, når bordet er for lille.
#247126
Benene kan kun sidde på den ene måde, som de gør på billedet. Det er vist kun Panasonic, der har været smart nok til at tillade to sæt positioner.

Vi har længe været fortalere for, at de analoge porte blev lagt i graven og både Samsung og nu Philips lader til at være enige. Du må se at få kopieret dine VHS'er over på noget digitalt og få smidt din Nintendo Wii på DBA :)