Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaktus-burger
#254572
chornum skrev:Går lidt og drømmer om det her tv, og nu da det er nede i en helt fornuftig pris, overvejer jeg endnu mere at slå til.

Jeg har dog lige et par spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe mig med.
Er der kommet en opdatering, der bringer Input lag lidt ned, eller har der været snak om det, jeg har søgt lidt efter det, men har ikke kunnet finde noget om det.

En af de største grunde til at opgradere, fra mit 42" plasma, er nemlig for at få en bedre spiloplevelse på min Xbox One, så bekymrer det mig lidt, at det har så høj en input-lag.
Jeg ved ikke hvor meget det har at sige, og jeg er kun hyggespiller, så det gør nok ikke det store, men jeg kan nu godt bruge alt den hjælp jeg kan få i Battlefield.

Det andet spørgsmål er, om man får noget ud af Ambilight, hvis man hænger det op på væggen?

Jeg synes foden er ret grim, og så ligger den lige på grænsen af hvad der kan stå på mit nuværende tvbord, det kommer jo til at løbe lidt op, hvis man skal ud og købe sådan et nyt et.
Hvad afholder dig fra LG B6 og B7? De er begge med lav input lag.
Af chornum
#254574
Kaktus-burger skrev: Hvad afholder dig fra LG B6 og B7? De er begge med lav input lag.
Ikke meget.
B6 fordi der er kommet et B7, ja, der er ikke den store forskel, men nu det er der, så vil jeg hellere have B7.
B7 har været under 14.000, og jeg fortryder lidt, at jeg ikke slog til den gang, og nu nægter jeg at give mere.

Ambilight tiltaler mig en del, så der trækker Philips.
Der skulle også være bedre bevægelse på Philips, og da jeg ser en del fodbold, trækker det også op.
Torben Rasmussen skrev: Ambilight fungerer også fint hvis det hænger på væggen. Jeg kan desværre ikke svare på hvorvidt Philips har fået justeret på inputlag.
Tak for svar, så er der en grund mindre, til ikke at købe det.

Jeg ved ikke hvor meget det input lag betyder, men nu det går mig lidt på, at det er så højt, burde jeg jo bare købe et LG i stedet, men der er bare ikke Ambilight...
Ohh what to do.
Af chornum
#254578
Hmm, det tænker jeg også lidt, at det er sikkert meget sjovt den første uge, og så bliver det ellers lidt "meh"..
Men nu er det nede i en ret go pris, billigere end B7, så overvejede det lige lidt.

Det var nu heller ikke meningen, at jeg skulle til at kigge på tv før til efteråret.
Men det gamle tv er begyndt at slukke, og midste mine ekstrakanaler på CA modulet, så endelig har jeg en "fornuftig" rund til at købe nyt, så det er gået lidt stærkt, grundet tilbudet på Philips tv'et.
Af abn1075
#254580
Fra på mandag kan du i Elgiganten få det helt nye 55POS9002 til 14,995,- det er med LG's nye 2017 panel. Må sige at jeg selv er tæt på at trykke på aftrækkeren på det tilbud. Har haft både 55B6 og en 65C6 hjemme og var ikke imponeret over deres motion handling. Var ellers fast besluttet på at vente til Sony A1 kom ned i pris. Men da Flatpanels testede Philips første OLED fik det netop gode resultater på det område. Og med det nye panel og opdateret processor er de efter min mening et ret godt tilbud. Vejl. pris er 21.999,- så næsten inden det er i butikken er det sat 7.000,- ned.

Vil helst have Sony A1 men desværre tror jeg aldrig det kommer derned i pris. Samt så er jeg ikke vild med Ambilight. Men det må man kunne slå fra. Ved også godt at folk ikke syntes android smart delen er så god. Men personligt er jeg ikke særlig glad for det som vores 2 år gl. LG har. Men det er jo smag og behag :-)
Af abn1075
#254622
Øv. Må rette mig selv. Det er IKKE med 2017 LG OLED Panel. Det er med samme panel som 2016 modellerne! Så jeg venter bare til Sony A1 kommer ned i pris. Ellers kan man få LG 55B7V leveret til døren fra Tyskland for 14800,- Måske en mulighed.
Brugeravatar
Af bbplayer
#254623
abn1075 skrev:Øv. Må rette mig selv. Det er IKKE med 2017 LG OLED Panel. Det er med samme panel som 2016 modellerne! Så jeg venter bare til Sony A1 kommer ned i pris. Ellers kan man få LG 55B7V leveret til døren fra Tyskland for 14800,- Måske en mulighed.
Det er surt men lyder dog mere korrekt når de kan lancere den til 14800,- herhjemme hvis den skulle være på højde med LG serie 7 oled skærme.

Man skal passe på med at handle skærm på kreditkort til de 1899,- jeg finder dem til, det kan hurtigt koste 400-500kr mere, når bankens kurs er næsten 7,9 for en EURO , som jeg har set nogle ebay handler sidst.
Af abn1075
#254627
Ja men du kan jo bare vælge at lave en EU bank overførelse. Så er kursen 7,44 måske mindre og du betaler (i min bank 20, for sådan e overførelse) Så er det 14660,- :-)