Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259420
Jeg rykker også ofte min ud af møbel. Så er støjniveauet rimelig begrænset, men den kan godt finde på lige at spinne lidt op engang i mellem. Den har en del niveauer på blæseren, hvor de laveste er fornuftige, men de højeste får den til at lyde som en jetmotor - overdrivelse, men det føles sådan :)
Af bromberg
#278654
Jeg kan simpelthen ikke huske de indstillinger jeg fik lavet på mit b6, som tydeligt gjorde hdr Gaming bedre for mig, så jeg kommer til at spørge igen.
Jeg har et oled e6 og har sat min ps4 Pro rgb range på auto.
Hvilket sort niveau vil jeg gerne have til hdr Gaming og sdr Gaming?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278669
Range bør stå på auto, alternativt 'Limited' (både for HDR og SDR). RGB Full er noget, som benyttes i PC-miljøet. I princippet kan man også godt køre sin tv-skærm og konsol i RGB Full, men det farlige opstår, hvis det er mismatch imellem indstillingerne i hhv. afspiller/konsol og TV.

Bare af nysgerrighed. Spørger du pga. det nye Tomb Raider-spil? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#278673
Jeg pitcher lige ind med, at det nye Spiderman er et ret fed oplevelse. Det bliver det næste far/søn-spil. Tak til Rasmus for lige at smide det min vej :)
Af bromberg
#278680
Rasmus Larsen skrev:Range bør stå på auto, alternativt 'Limited' (både for HDR og SDR). RGB Full er noget, som benyttes i PC-miljøet. I princippet kan man også godt køre sin tv-skærm og konsol i RGB Full, men det farlige opstår, hvis det er mismatch imellem indstillingerne i hhv. afspiller/konsol og TV.

Bare af nysgerrighed. Spørger du pga. det nye Tomb Raider-spil? :)
Jeg mindes bare at jeg på mit B6 kunne vælge et sort niveau for Sdr og et andet sort niveau for har.
Som jeg husker det var Sdr med sort niveau høj og har sort niveau lav.
Er det rigtigt?

Det var egentlig ikke rigtig pga et spil:), men mere fordi jeg ville igang igen og slet ikke har fået prøvet mit 65" E6.
Men lige om lidt tager det fart. Næste uge Fifa 19. RDR2 næste måned og Battlefield V skal jeg også have.
AC Odyssys kun jeg også sagtens have interesse i, meeeen må lige nøjes med 3 førstenævnte;) Har alligevel ikke forfærdelig meget tid at rode med :D
Er tomb raider godt?

Spider-man skal jeg også have når det blir billigere, for det blir også indgangsvinklen på ps4 med sønnike;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278689
Skærmen skal stå på standardindstillingen for både HDR og SDR. Ved PC-input bør den selv skifte indstilling for RGB-range (som LG kalder sortniveau).

Jeg var bare nysgerrig om det var Tomb Raider, for jeg er selv gået i gang med spillet og udvikleren har enten bevidst eller ubevidst fået hævet sortniveauet rent synligt i mange af scenerne i skoven. Andre scener er helt fine. Det er første gang, at jeg ser det i en af de stort profilerede HDR-titler. Derudover er jeg heller ikke helt overbevist af spillet. Jeg har dog kun nået at spille lidt her i weekenden.