Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242222
Det er indiskutabelt, at 3D-TV i stuen er floppet set som teknologi og salgbar feature. Alle producenter har droppet promoveringen af 3D og langt de fleste sender slet ikke briller med til deres TV længere. Det betyder naturligvis ikke, at der ikke sidder nogen derude, som er glade for effekten, men der er bare ikke nogen producenter, der helhjertet bakker op om det.
Af PeterD
#242670
Flotte reklamefotos fra Sony, men som altid er disse reklamefotos ikke min kop te..

Tænkte jeg lige ville sidde en kort video ind så man kan se hvordan det bruges i ægte billeder/video, så man kan se, hvordan det skulle virke i hverdagen.

https://m.youtube.com/watch?v=0IN_koeoyFE

Der skal åbenbart være ledning til brillen selvom vi snart er i 2017...? Troede den var helt trådløs..
#242691
Jeg har selv skudt en række billeder, men efterfølgende fandt jeg dem ikke mere anvendelige end dem Sony har med i deres pressemateriale, så jeg prioriterede nogle skarpe billeder frem for, at det var mig der havde brillen på. Det er ligeledes hvad vi har gjort til de andre VR-anmeldelser.

Som nævnt i anmeldelsen, så er ledningen ikke et tilvalg, men et nødvendigt "onde". Der findes rygsække med VR-gearede PC'ere, som man kan bruge til eks. Oculus eller Vive, men ikke til PS VR. Men så har du jo en klods siddende på ryggen og så mener jeg vi er lidt ude over "casual gaming" :p
Af JonezR
#242694
Super anmeldelse.
Jeg har selv Oculus Rift og har for en uge siden fået Oculus Touch. Jeg er helt enig i at potentialet er stort inden for VR. Sonys udspil er måske den vigtigste af dem alle da den, som du siger, er meget mere tilgængelig for masserne. Det vil forhåbentlig resultere i flere spil fra producenterne, der forhåbentligt kan laves, som nu, til begge platforme (PC og consol).
Det jeg nyder mest er egentlig at vise det til familie og venner. De er helt blæst bagover af oplevelsen. Nogen har endda tåre i øjnene når headsettet kommer af.
Jeg glæder mig til at se hvad de næste generationer kommer til at byde på og ja det gælder især trådløs funktionalitet og ikke mindst højere opløsning og en billigere pris.
#244293
Jeg har endelig fået fat i et headset, og glæder mig nu til at komme hjem at afprøve det. Jeg er dog lidt bange for som Torben skriver at opløsningen måske er det der kan irritere lidt. Jeg har haft prøvet både Oculus og Vive til IFA sidste år. Der vil jeg at det fungerede rigtig godt ! Så er spændt på at se om også PS VR kan imponere mig. :D