Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#235386
Pedersen.86 skrev:Hmm mærkeligt, fik også vide af sælgeren af den skulle være der, men den er ingen steder i appstore heller ikke når man søger... Alle de andre apps som Netflix, Hbo og tv2 play er der.
Tizen burde være ens på tværs af modellerne, men når man snakker med Samsung/apps-udbyderne så lyder det som om, at apps skal godkendes igen hvert år på modelniveau. Hvis det reelt er sådan det foregår, så kan jeg forestille mig, at man starter med topmodellerne og arbejder sig nedad.

Jeg vil tro, at app'en også skulle komme frem på model inden længe.
#235392
Rasmus Larsen skrev:
Lachris skrev:Har selv 2015 modellen, håber virkelig vi får en opdatering til det nye tizen!
(Tror dog ikke så meget på det mere, siden det ikke er kommet)
Jeg spurgte sidste gang Samsung i slutningen af juni (tror jeg) og dengang havde de stadig ingen status på Tizen-opdateringen til 2015 modellerne.
Tak for info :) Vi må vente med spændning.
#235393
I skriver at Samsung anbefaler et vægbeslag der bliver sat fast i alle fire huller (65”). Hvilket vægbeslag vil I anbefale, hvis det skal sidde så tæt på væggen som muligt?

Tror desværre ikke mit gamle Harald Nyborg beslag kan klare opgaven.
#235401
Gotlieb skrev:I skriver at Samsung anbefaler et vægbeslag der bliver sat fast i alle fire huller (65”). Hvilket vægbeslag vil I anbefale, hvis det skal sidde så tæt på væggen som muligt?
Vogels har generelt nogle lækre beslag, men der kan findes simplere og billigere beslag.
https://www.av-cables.dk/vogels-thin-va ... 32-65.html
https://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42- ... 37-70.html
#235435
fjeldAben skrev:Kan samsungs 2016 modeller vise HDR materiale fra lokalt netværk? f.eks via plex app (fra NAS eller plex server)?
HDR kan vises fra pc via smartview installeret på pc.

Angående fjernbetjeningen så har jeg fået den til at virke på både popcorn hour media player og en Dreambox sat receiver. popcorn hour blev genkendt som en bluray afspiller og var ikke at finde under de forud valgte producenter fra Samsung, men da jeg satte den i hdmi 4 porten på oneconnect så kunne jeg søge efter den og den blev fundet.

Dette er på et ks7005.
#235457
kristiansen skrev::( :s ;) Hej jeg kan ikke finde Eurosport player på UE55KS8005 ??? Er der andre der har det samme problem, nogen der Har Eurosport player på deres ? :( :s
Mig bekendt er Eurosport Player ikke tilgængelig på Samsung Smart TV endnu (heller ikke andre producenter). De overvejer dog en app til Apple TV-boksen sagde de til mig i sidste uge.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10