Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#235788
Jeg har haft min i godt en måned nu og har oplevet at skulle skifte batterier i fjernbetjeningen en gang og den er allerede ved at brokke sig igen. Er jeg ene i det?

Derudover er det virkelig et lækkert TV. Eneste umiddelbare minusser, jeg kan komme på, er kantbelysningen (lidt svært at gå fra plasma til dét), foden (ville hellere have haft den, som den amerikanske version har) og at der konsekvent skiftes mellem TV-lyd og lyd fra receiveren; om det er min receiver, den er gal med, ved jeg så ikke, men det er temmelig irriterende.
#235796
Dick Taid skrev:Jeg har haft min i godt en måned nu og har oplevet at skulle skifte batterier i fjernbetjeningen en gang og den er allerede ved at brokke sig igen. Er jeg ene i det?

Derudover er det virkelig et lækkert TV. Eneste umiddelbare minusser, jeg kan komme på, er kantbelysningen (lidt svært at gå fra plasma til dét), foden (ville hellere have haft den, som den amerikanske version har) og at der konsekvent skiftes mellem TV-lyd og lyd fra receiveren; om det er min receiver, den er gal med, ved jeg så ikke, men det er temmelig irriterende.
Kan du ikke uddybe problemet med lyden? Er det bare noget det "gør"?

Har tv'et screen mirroring, hvis man har Samsung mobil?
#235822
Gotlieb skrev:Kan du ikke uddybe problemet med lyden? Er det bare noget det "gør"?

Har tv'et screen mirroring, hvis man har Samsung mobil?
Jeg ved ikke helt, om det er fordi, jeg ofte tænder receiveren før TV'et. Det er sådan lidt on/off, om TV'et slår over på TV-lyd eller receiver-lyd. TV/receiver er forbundet gennem HDMI-ARC.
#235842
Dick Taid skrev:Jeg har haft min i godt en måned nu og har oplevet at skulle skifte batterier i fjernbetjeningen en gang og den er allerede ved at brokke sig igen. Er jeg ene i det?
Mit JS8005 havde samme problem med den "gamledags" remote - klagede til Samsung og fik en ny remote der nu har virket i flere mnd. med de samme batterier.
#235849
KimKaos skrev:
Dick Taid skrev:Jeg har haft min i godt en måned nu og har oplevet at skulle skifte batterier i fjernbetjeningen en gang og den er allerede ved at brokke sig igen. Er jeg ene i det?
Mit JS8005 havde samme problem med den "gamledags" remote - klagede til Samsung og fik en ny remote der nu har virket i flere mnd. med de samme batterier.
Okay, tak. Jeg prøver at kontakte Samsung så.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10