Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#236444
colaflaskeN skrev:Jeg har netop erhvervet mig et KS7005 sikke skuffet jeg blev da jeg satte formel1 på. MEN Jeg slog spil tilstand på og pludselig blev det en helt anden oplevelse, måske det lige var et godt råd til naboen :-)
Nu virker det på naboens KS8005.Micro sutter væk. :)
#236758
Har selv en KS8005 og har i forbindelse med dette et par spørgsmål.

1. Understøtter tvet 5ghz gigaband wifi

2. Produceres panelerne af forskellige fabrikanter? (Fik ombyttet mit pga dårlig gevind hvor foden monteres på skærmen), og den nye skærm synes at have sortere sort og generelt mere dybde i farverne.

3. Trods det at jeg har 75/75mbit internet igennem fiber døjer jeg med at youtube ikke altid vil vise i 4k og går i stedet ned på HD, er det noget andre også døjer med?

Vh Steffan.
#237120
Oplevede i clouding i sorte scener når der var undertekster?
Har købt det i 49" - Er ekstremt glad for TV'et, men oplever vildt meget clouding når der er undertekster på samtidig med sorte scener - kan virkelig ikke snup det .. :((

Andre der oplever det samme?
#237131
Takker. At slå SMART-LED(hvis det er local-dimming?) fra hjalp da en smule på det generelle billede, men synes stadig det er ekstremt. Desuden er det hele billedet der bliver påvirket og ikke bare omkring underteksterne.

Ser ud som om der er et hvidt slør/filter over hele billedet :o
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10