Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#237674
fatbass skrev:youtube ka jeg godt :-) tak. Men netflix der hvis jeg trykker på ekstra knappen så kommer de 4 forskellige farver og en ekstra knap i midten hvis jeg trykker på den så står der bare ikke tilgengænglig
Det er fordi det er mig der vrøvler, du skal trykke på 123 knappen og så rykke hen på info logoet :)
#237717
Du kan ikke regne med hvad du ser i butikken desværre, skærmene er indstillet helt af h... til, samtidig med at signalet ikke altid er optimalt, hvilket ikke ligefrem giver de bedste forudsætninger for at bedømme hvad man skal købe. Du bliver nød til at stole på samtlige test der har været af skærmen, som siger at den ingen problemer har med at håndtere bevægelse. Hvis du absolut vil se den i en butik, så tag i Hifiklubben, de indstiller deres skærme noget bedre, men igen uden at det er optimalt.
#237722
Pete01 var du i power og se på det? det var jeg nemlig også, og 3 forskellige prøvede at presse mig til LG, har så meget på fornemmelse at der har været noget bonus ordning i spil for de var virkelig kun på LG alle 3 og samsung var skod og det ene og det andet, men valgte så KS8005 selvom det hakkede i butikken, og der er INTET af det her hjemme, det er røv fedt tv
#237736
Fatbass,
Ja jeg var i Power. Synes også det var lidt mærkeligt som de lovpriste LG og hvor ringe KS8005 var justeret. Tænkte også på at de nok fik mere kommission.

Har dog set, bl.a her på siden i anmeldelsen af KS8005 at kan være lidt problemer med stutter. Og da jeg skal bruge det til fodbold via Yousee coax blev jeg lidt nervøs. Har du set sport på dit?
#237809
skal man passe på burn in på sådan et 65ks8005? kommer fra panasoninc 50vt20 og det var jo helt åndsvagt med burnin med det.
kunne være meget fedt hvis jeg ku bruge det nye tv med ps4 og spotify appen uden der sker noget?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10