Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kbg
#240589
Har I noget info om, hvilke frekvenser HDMI-signaler fra boksen overføres med? Den gamle Samsung kunne mit aldrende fjernsyn fint vise med 720p eller 1080i (over en HDMI/DVI-adapter), men den nye boks' billede kommer ikke frem. Brugte den gamle 50 Hz, mens den nye bruger 60 Hz eller hvad kan der være galt?
Af BR
#241678
Siden jeg har fået den ny boks har jeg haft store problemer med at få ARC altså audio return channel mellem TV og Surround receiver, og boks til at virke stabilt. Har talt med en tv tekniker som siger at de har fundet ud af at så snart boksen er sat til et setup via HDMI Ligegyldigt om den er tændt eller ej ) så går der kuk i det.
Er der andre som oplever noget lignende, og er der nogen der har hørt om en evt løsning?
Benny
Af mich61
#245234
Er der nogen der har prøvet at gå ind i indstillinger og systeminformation og rullet ned til side 3 og set hvor neget de har brugt af harddisk pladsen på boksen. Min siger (og der bliver mindre og mindre plads)
:

58,1 % harddisk brugt
7 optagelser
530 minutter eller 8,83 timer incl 7 x 10 min ekstra optagelser

Det svarer til 15,2 timer, hvilket svarer til under 4 VHS bånd (4 timer) eller 5 VHS bånd (3 timer)

Og under 1/6 del af hvad Yousee lovede at en 1TB hardisk skulle kunne indeholde (Over 100 timer)
Af mich61
#251337
100.000 husstande eller 7,5 % har nu en Humax boks - (ultimo marts 17) På trods af:

1. at mange er modstander af flere bokse
2. mange streamer idag
3. at hver kunde kun må have en enkelt humax boks
4. den ikke har haft RADIO tidligere
Af o27
#273601
Nogen der har fundet en ir forlænger/extender/blaster der passer og virker i 4k boksen? Har en ældre IR dims fra en Harmony 900 og der er jack stikket for tyndt til at det passer i IR indgangen på boksen.