Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leon
#234157
Hej Rasmus :)
Jeg har ventet længe på en skærm der kunne overtage efter den kuro jeg købte for 8 år siden. Synes det skal være nu og jeg kender en forhandler der godt vil hjælpe med en god pris på 65B6. Som familiefar er prisen meget afgørende for ikke at hustruen skal brokke sig for meget.
Jeg tror faktisk aldrig at vi har spillet på gamemode på kuro´en så umiddelbart vil vi jo så nok ikke lægge mærke til de 54 ms.
Udover spil ser jeg megen sport og her skriver de i tråden på avforum at der ingen problemer er så.....
Jeg bestiller en 65B6. Synes jeg har ventet længe nok :)
Af Leon
#234999
Mens jeg går og venter på min 65B6 er der måske nogen der kan fortæller mig hvilket vægbeslag jeg skal benytte da den skal hænge på væggen?
Af Leon
#235076
Til mit gamle pioneer kuro brugte jeg high speed 1,4 hdmi-kabler fra sandberg. Skal jeg nu ud og erstatte disse kabler med 2,0 kabler ?
Vil jo gerne være fremtidssikret til der kommer mere 4K, HDR indhold fra div. tv-udbydere. Har pt stofa og overvejer Waoo med deres tilbud om 4K.
Af Leon
#235088
Tak for dit svar Torben. Jeg beholder mine sandberg 1,4 kabler.
Ved du noget om hvilket vægbeslag jeg skal anskaffe mig til 65B6?
Kan desværre se at leveringsfristen på mit lg konstant bliver udsat. Nu hedder den d. 18/8 :((
Af KBW
#235091
Prøv at gå på LGs hjemmeside og find manual og se tegning af beslaghullerne. Når du kender dem kan du finde beslag alt efter hvad du ønsker i fht bevægelighed etc.
Af Leon
#235158
Har nu selv fået dette svar fra LG Nordic:

Vægophæng til denne model har et vesa mål på 300 x 200.
Selve ophængets model hedder OTW420B.

Håber dette er dig til hjælp, hvis du har yderligere spørgsmål så er du velkommen at kontakte os igen.

Med venlig hilsen
Emil M.
LG Support Nordic.
Af Leon
#235415
Så er OLED 65B6V ankommet og hængt op på væggen og klar til brug. Jeg vil prøve at indstille skærmen efter jeres anvisning i testen og så vende tilbage med mine oplevelser af skærmen senere :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15