Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#231763
Anmeldelsen af Panasonic DX900 er online. Det er topmodellen fra Panasonic i 2016, der har 4K, HDR, Firefox OS og bruger bagbelyst LED med 512 zoner. Det er også første tv med "UHD Premium".
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1462436630

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#231775
ferrarimik skrev:det bevægelsesslør du nævner er det meget tydliger end på andre lcd skærme
Ja jeg synes det er mere markant end på f.eks. Samsung eller Sony's skærme, der også ofte bruger VA-paneler. Også mere markant end på tidligere skærme fra Panasonic med VA-panel.

Det er muligt, at det kan rettes med en firmwareopdatering.

Hvis man er opmærksom på det, så vil man til tider se det. Jeg så det f.eks. i demoen med de røde og gule biler, som jeg har fotograferet. I starten af scenen kører en af bilerne ind i billedet fra højre med venstre og her kan man se sløret efter bagenden af bilen. Jeg har også set et par andre anmeldere og ejere nævne det.
#231778
Tak for en god anmeldelse. I kommer da til at sprøjte anmeldelser ud det næste stykke tid med alle de skærme I har modtaget :)
Mon ikke det er det bedste flade LED-tv, vi kommer til at se i år ift. billedkvalitet.
#231779
Der er run på :) Og i morgen skulle vi gerne modtage endnu en skærm - en ret sej en af slagsen.

Ja jeg tror, at DX900 meget vel kan ende med at blive en af de bedste LCD'er i år. De nærmeste konkurrenter på LCD vil nok være Samsung KS9505 og Sony XD94. Jeg er også lidt spændt på at se hvad der sker i 2017. Hvor længe mon man bliver ved med at producere high-end LCD nu hvor priserne på OLED er begyndt at blive mere realistiske?
#231780
Men KS9505 er buet, ikke? Fatter ikke at Samsung holder fast i det..
Så en artikel i går, hvor Samsung afkræftede rygterne om, at de er på vej med OLED i 2017. Før eller siden bliver de jo nødt til at hoppe på den vogn.
#231783
Tak for en god anmeldelse

Ejer selv et 65dx900. Og er meget enig i din anmeldelse.

Men jeg elsker det simple layout på tv guiden og menuer.
Utroligt nemt at finde rund i. Men alt er jo en smags sag..

Og så er jeg overasket hvor lidt skærmen reflekter lys. Har en meget lys stue, Men giver ikke problemer hos mig.

Tv vejer en del og det gav lidt sved på panden da det skulle op på væggen. Kunne ikke vente til der kom hjælpere
#231787
Der mangler lige en kommentar omkring reflektionerne i anmeldelsen, men de kommer i morgen. Vi er dog slet ikke enige på dét punkt kan jeg se...

Der er forskel på om et TV reflekterer, eller om det blot er så lysstærkt, at det kan "overdøve" det der reflekteres.