Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MickDK
#225839
esef skrev:Bare som sammenligning, hvad er forventningen til prisen på Oculus Rift?
Jeg har lige bestilt en Rift til levering engang i juni (øv).

Prisen blev ca 5500.- :( - noget mere end forventet. Man får dog 2 spil med (EVE:Valkyrie og Luckys Tale), en XBox game pad samt en lille remote. Det hjælper jo lidt, men det er lidt surt når man havde forstillet mig at prisen ville ligge omkring 4000.

Oclulus' Palmer Luckey har allerede været ude og beklage den højere pris. De oprindelige nævnte priser var et gæt (fra hans side - hvilket han siger han IKKE vil forsøge på igen...), men det gæt holdt altså .

Iflg PL tjener de ikke noget på Rift, i hvert fald ikke denne første batch.
Af Sickboy
#225847
Så fik jeg fat i Gear VR :) Kunne ikke dy mig, selvom jeg var noget skuffet da jeg for et stykke tid prøvede Oculus Rift DK2.

Jeg må sige jeg er positivt overrasket. Synes opløsningen er ganske fornuftig. Ikke så grovkornet som jeg havde frygtet ;-) FOV er ok selv med en almindelig S6.
De er behagelige at have på. Indholdet i Oculus Store er super allerede. Jeg har indtil videre prøvet en del videoer, Netflix samt et par spil. Er rigtig godt underholdt. Og så til den pris. Til alle som har en kompatibel telefon...skynd jer at købe Gear VR :)
Af pekr
#226676
Jeg har købt den ved Proshop. Samtidig må jeg sige at jeg er overrasket over hvor godt det virker. Har selv lavet nogle stereo panorama i 3D og det spiller bare - Oplevelsen er meget virkelig.

Opløsningen er lidt til den lave side, og jeg bliver hurtigt "søsyg" af at bruge dem. Men det skal så også siges at jeg har en temmelig dårlig balance.
Af knudknud3
#228633
Der er kommet et nyt produkt ved navn Avegant Glyph, som nok opfylder mine krav til at se tv og video i kolonihaven. Det eneste krav til ''afspilleren'' er, at den har en HDMI udgang. Evt. skal der bruges en adapter, og så kører det.
Af CFE
#228941
I skulle måske opdatere artiklen med de nye modeller fra Samsung S7 og S7 Edge som også er understøttet af Gear VR :)