Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#230220
mbm skrev:Jeg har også kig på dette efter returnering af Sony 65X8505C..

Hvorfor fejler den i det 4K testmateriale der er kørt?
På Android-delen vinder du ikke noget ved at gå fra Sony til Philips, efter min mening. Philips' implementering er lige så ustabil - måske mere. Så den skriger lidt efter Android 6.0.

Videofilerne blev sendt ind via USB-nøgle. Jeg ved ikke konkret hvorfor den fejler, men hvis man skal tegne et mønster, så vil den ikke håndtere .ts-filer. Det går nok. Den vil dog heller ikke rigtig håndtere .mkv-filer, hvis der er 4K-indhold indeni. Det støder man jo noget oftere på.

Det påvirker dog ikke evnen til at streame 4K fra f.eks. Netflix.
#230221
Rasmus Larsen skrev:
mbm skrev:Jeg har også kig på dette efter returnering af Sony 65X8505C..

Hvorfor fejler den i det 4K testmateriale der er kørt?
På Android-delen vinder du ikke noget ved at gå fra Sony til Philips, efter min mening. Philips' implementering er lige så ustabil - måske mere. Så den skriger lidt efter Android 6.0.

Videofilerne blev sendt ind via USB-nøgle. Jeg ved ikke konkret hvorfor den fejler, men hvis man skal tegne et mønster, så vil den ikke håndtere .ts-filer. Det går nok. Den vil dog heller ikke rigtig håndtere .mkv-filer, hvis der er 4K-indhold indeni. Det støder man jo noget oftere på.

Det påvirker dog ikke evnen til at streame 4K fra f.eks. Netflix.
Afspiller den 4K fra Youtube?
Jeg vil ikke købe skærm ud fra smart-tv.. Om nogle år er det alligevel forældet.
Nu kender du jo lidt til mine problemer med Sonyén.. Her med Philips slipper jeg vel for lignende kantlys?
#230228
Rasmus Larsen skrev:Nej, den har ikke VP9, så ingen 4K fra YouTube. Så skal du have en boks på á la Nvidia Shield.

Ingen garantier. Philips producerer ikke selv LCD-paneler længere. De køber dem også ude i byen. Samme problem med ujævnt baglys kan reelt ske for Philips. Det er desværre bare et generelt problem for LCD :((
Nej jeg tror jeg kommer til at få TV hjem..
Men understøttes alle 4K formater via HDMI? for så bliver det bare en eksternt boks.
#230251
Grandahl skrev:KOm endelig med en anmeldelse hvis du kan finde tid til det.
Skal "bare" have en nogenlunde ensartet skærm med fornuftigt billed og enkelt design. Så skal den hænge i min stue de næste 10 år frem.
Smart tv delen er jeg ligeglad med.
Der kommer jo bokse som er dette overlegent.

Men skal nok vende tilbage.

Hører gerne fra andre med denne skærm godt og ondt.
#230488
Så kom tv'et hjem og sat til.
Der ser ikke ud til at dette tv har de lyse kanter som sonyen hvilket var den primære grund til jeg returnede det.
Tilgængel er der noget clouding, måske dette kan reduceres lidt.
Remote er da helt vildt træls. Den reagerer slet ikke på tryk særlig godt.
Desværre kan jeg ikke få min harmony til at virke.
Andre der bruger harmony?
#230509
Skal lige lære indstillingerne at kende,
men hvilke setting er det jeg skal skrue på for at få lys på skærmen?
Synes ikke TVét er særlig lysstærkt.
Jeg kunne godt tro det er noget jeg skal være meget obs på ved køb af nyt tv.
Synes simpelthen ikke det er kraftigt nok når der er solskin ind i stuen.
Jeg synes ikke jeg støder på specs. omkring hvor højt lys TVét kan give..
Findes der en chart der sammenligner TV.. Så kan jeg vælge TV ud fra den.

Designet er rigitg flot på philipsen,,,, Meget tyndt og elegant. Sonyen var ALT for dyb.
Meeen design gør jo ikke et TV alene. og ja billedet var nok bedre på Sonyen..

Jeg er ikke sikker på philipsen bliver beholdt heller... remoten er bare sindsygt ringe. Det vil blive et irritationsmoment. og ja så måske er det ikke lysstærkt nok..
#230570
mbm skrev:Kan ikke få det til at afspille netflix i 4K.
Det afspilles kun i HD.
Heat to do?
løsning var at afinstallere en Netflix update... Hmm gud ved hvad den update ellers indeholdte?
Har skrevet til Philips de vil undersøge det.
Problemet er jo at Netflix app opdaterer sig selv :(