Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jramskov
#223611
Kiggede lige kort på den i går, det er den bedste afspiller jeg har prøvet indtil videre. Dens biblioteksfunktion er dog ret minimal. MrMC (Kodi fork) er blevet sendt til godkendelse hos Apple, så den kommer sandsynligvis også snart.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#223614
Har også kun kigget kort, men synes det ser lovende ud. Jeg kan også godt lide, at man betaler 1 gang for Pro-funktionerne i stedet for at det er et løbende abonnement.

Udviklerne har travlt med nye apps til tvOS. Det er dejligt at se :)
Af jramskov
#223616
MrMC kommer til at koste $5.99 ved introduktionen. Og ja, det går noget hurtigere end forventet. Boksen kan sandsynligvis meget snart dække hele vores behov.
Af Jesphall
#224528
Jeg oplever desværre at de danske tekster på nogle film i iTunes står i toppen af billedet under hele filmen (fx Alien og Master & Commander). De virker fint på min gamle Apple tv.
Jeg har prøvet at nulstille og starte igen men problemet er der stadig. Har været i kontakt med Apple Support som dog ikke har kunnet hjælpe. Øv.
Er der andre der har oplevet samme problem?
Af Amby
#225494
Kan man have Hulu og f.eks HBO Nordic på samtidig? Den gamle hade begrænsningen at alt efter hvilke land man havde valgt, viste det kun de apps, der var tilgængelige i det land. Så f.eks. Hulu (USA) og Viaplay (DK) ikke var tilgængelige samtidig?

Tak!
Af ChrisJJ
#225622
Ville bare sige at jeg har skrevet til DR vedr. manglende mulighed for at vælge tekster på deres ellers udmærkede ATV4 app.

Svaret er at det kommer i en opdatering som gerne skulle være klar om ca. en måned. :)

Fantastisk....
Af ChrisJJ
#225624
Det kan jeg ikke huske. Skrev vist bare til deres support.