Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#221191
Det er ikke Sonys support jeg skriver med, så vi kan håbe på et mere uddybende svar.

Jeg har specifikt henvist til, at X85 nok er tvivlsom på listen.
Brugeravatar
Af KimKaos
#221200
Så bliver det interessant og se om det er UK planen eller DK planen der holder - For UK planen skrev også indtil i går morges at det var den 13. okt - men det har de nu ændret.

I dag er det jo den 13. så .........
Af tla
#221208
Min kom op på 5.1.1 uden problemer, ikke det store at skrive hjem om, performance ligner stort set det samme, men nogle funktioner (som fx discover) virker hurtigere.

Udover det virker live channels appen med fx Pluto
#221218
Torben Rasmussen skrev:Ingen 5.1 i Netflix her.
Efter opdateringen skal TV'et fabriksnulstilles - derefter kan du prøve at skifte lyden til AUTO 2 (Der hvor man kan vælge imellem AUTO1, AUTO2 og PCM - kan ikke huske hvad menupunktet hedder. :) ) - det har vist virket for nogen.

Jeg har først mulighed for at opdatere og teste opdateringen i den kommende weekend...
Af esef
#221223
tla skrev:Tror det er ret klart at Firmwaren i EU er delt, der er tvivlsomt nogle UK-only ting som burde have nogen betydning for noget.
Jeg er så godt som helt sikker på at den firmware der har været brugt ind til denne update er identisk i Skandinavien og UK (har downloaded dem begge og sammenlignet), men det kan jo være det ændre sig nu. Der er vist noget med Youview (en samlet catch-up service for alle de store kanaler) som Britiske Sony TV skal have adgang til.

Findes der en liste med hvad der skulle være inkluderet i denne update. Amerikanerne har jo fået en hel del "overraskelser" så som HDR, 4:4:4 (hvis jeg husker rigtigt) og nogle andre ting som jeg har glemt.
#221226
Pulsedriver skrev:
Torben Rasmussen skrev:Ingen 5.1 i Netflix her.
Efter opdateringen skal TV'et fabriksnulstilles - derefter kan du prøve at skifte lyden til AUTO 2 (Der hvor man kan vælge imellem AUTO1, AUTO2 og PCM - kan ikke huske hvad menupunktet hedder. :) ) - det har vist virket for nogen.

Jeg har først mulighed for at opdatere og teste opdateringen i den kommende weekend...
Der kom den. Jeg så Auto 1 som den option der lod mest muligt køre igennem uden ændring. Der er 5.1 i Netflix nu.