Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#218068
Ved ikke rigtigt hvad der er du mener der er nævneværdigt af browserens funktionalitet, det er en browser på dit tv.

Har taget nogle billeder, men det er bogstaveligt talt bare en browser på dit TV, den fungerer sådan set akkurat ligesom en browser vil gøre, eneste sidefod ved det er at du styrer en virtuel mus på skærmen vha. af din fjernbetjening.

Men har da smidt et par billeder op af de i alt ca. 3 UI elementer der er tale om i forhold til browseren: http://imgur.com/a/xfdSU

Har også inkluderet sunspider hvis det har nogen interesse.
#218160
Jeg tilføjer lige et par kommentarer til det her med de bagudvendte stik. Da der er flere, der bruger SPDIF-porten (jeg selv inklusive), så har jeg prøvet at indkøbe en vinkel-adapter for at se om det er muligt at gøre noget ved stikkenes placering og uheldigvis har Sony ikke nedsænket SDPIF nok til at man selv med en 90-graders adapter kan få stikket ført ud bagtil uden at skulle tilføje ca. 1 cm luft bag skærmen.

Det er fjollet at man ikke lige har kunne trække SPDIF og LAN-portene ud til siden, da netop disse to porte er super svære at finde lavprofil vinkel-stik til. LAN-porten kan man klare ved selv at lave stikket og lade twisted-pair-kablerne være fritlagte, men SPDIF er der ikke rigtig nogen fiks løsning på.

Nu er X85 ikke så slank, at det gør den helt vilde forskel, men X90 har samme dumme stik og det går lidt imod formålet at have så flad skærm, når man så ikke kan få stikkene i den.
#218169
Lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber en af Jer kan svare på. Jeg har lige købt et 55X8505C og fået det sat op derhjemme. Jeg synes det ser fantastisk ud, men glæder mig dog til at de sidste funktioner kommer til at virke. Nå men til mit spørgsmål: Jeg har sat en Sonos playbar til tv'et, og det spiller fint, men jeg kan simpelthen ikke få lov til at styre lyden fra fjernbetjeningerne, kun igennem app'en Sonos på min telefon eller tablet. Har snart prøvet alt muligt. Sony siger man skal gøre sådan her:

Når der tilsluttes med lydkabel
1.Når du har fortaget tilslutning, skal du trykke på knappen HOME og derefter vælge [Indstillinger] — [Lyd] — [Hovedtelefon-/lydudgang] — [Lydudgang (Fast)].
2.Tænd for det tilsluttede lydsystem, og juster derefter lydstyrken.

Tip!
•Hvis du bruger et eksternt lydsystem, kan tv'ets lydoutput styres ved hjælp af tv'ets fjernbetjening, hvis du har indstillet [Hovedtelefon-/lydudgang] til [Lydudgang (Variabel)]. Tryk på knappen HOME, og vælg derefter [Indstillinger] — [Lyd] — [Hovedtelefon-/lydudgang] — [Lydudgang (Variabel)].

Jeg kan dog ikke få det til at virke på den måde. Er der en af Jer der har et bedre forslag? Det er ikke muligt med hdmi og Sonos.
#218278
Pulsedriver skrev:DR TV er kommet - det kom på mit TV i forgårs - ikke noget med en opdatering der skulle køres eller noget - det kom bare på samtidig med MUBI (eller hvad den nu hedder :) )

DR TV fungerer fortræffeligt.
Ah spændende, kan se det åbenbart er noget hbb launcher der kører den, så det er desværre ikke et rigtigt Android app :(

Fandt forresten Playstation Now pludselig, men det ser ikke ud til jeg har kunne få den op og køre endnu.
#218281
Desuden er KODI nu endelig releaset som version 15 (ikke længere beta eller RC), og meldingerne på diverse fora er, at det kører ret godt.

Har ikke selv prøvet det.

TLA - hvor har du fundet Playstation Now? Har ikke selv set det.
Dukkede det bare op, eller har du været inde og lede?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 102