Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255904
"last watched" knappen virker pludselig ikke, den hvor man kan skifte frem og tilbage mellem to kanaler. Skriver bare "feature not available".

Det har virket tidligere, nogen der har ideer? Det virker ikke som om det var ifm. en opdatering.
#255979
Jeg oplever pludselig at Netflix gennem den indbyggede app er blevet mærkbart dårligere. Billedet pixelerer ofte - og er meget uskarpt (mest i de første par minutter).

Under konto i netflix kan jeg se at jeg er forbundet til alle servere, og min forbindelse måles til 80-100 mbps. Jeg har under netflix indstillinger valgt bedste kvalitet.

Jeg kører kablet netværk og har en fiberforbindelse hos Stofa - 100/100.
Ligeledes er forsøgt at ændre tv-netværk til wifi, men det gør ingen forskel.

Genstart at tv er forsøgt gentagne gange, og der er ingen softwareopdateringer til hverken tv eller app. Der er ikke installeret yderligere apps aller spil.

Prøver jeg at bruge min sony bluray afspiller til at afspille Netflix, så oplever jeg ingen problemer eller dårlig kvalitet. Den sidder også kablet på samme switch som mit tv.

Nogle der har oplevet samme Netflix udfordringer med deres X8505c, og har et godt forslag til løsning :s
#256066
Jeg har også prøvet at genstarte. Men det hjalp ikke på mit problem med kanalerne.

Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.

Jeg bliver så træt....
#256067
smedegaard skrev: Der skal laves en fabriksnulstilling og det skal gøres på en lidt alternativ måde, da det normalt gøres via Home.
- Tryk på 'help'-knappen på din fjernbetjening.
- Naviger ned til 'kontakt og support'.
- Når du er inde på 'kontakt og support' siden skal du indtaste følgende sekvens med din fjernbetjening:
- rød knap - 4 - 3 - 5 - 7 - play
Nu skriver du det er en alternativ nulstilling. Betyder dette stadig at AL opsætning ryger? I så fald, skal jeg lige have skrevet mine billede-indstillinger ned, inden det så ryger :)
#257121
mhras skrev:
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.

Jeg bliver så træt....
Hejsa.

Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.


Stein
#257125
Stein skrev:
mhras skrev:
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.

Jeg bliver så træt....
Hejsa.

Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.


Stein

Bliv ved og ved, så lykkedes det på et tidspunkt - taler af erfaring :)

Ellers må du oprette en sag til 100 kr. her og så ender det sikkert med at du får pengene retur: https://www.forbrug.dk/klagemuligheder/ ... -klagesag/
#257189
Torben Rasmussen skrev:Det har kun betydning hvis du ser 4K HDR. Indstillingen er kommet til siden vi anmeldte TV'et, men det er netop dér du aktiverer (og de-aktiverer!!) muligheden for at se 4K HDR fra en UHD-BluRay-afspiller.
Hej Torben,

Og tak for dit svar som jeg lige må vende tilbage til.
Hvis jeg så sætter dem alle til Auto, så vil TV'et selv spotte hvis jeg smider en UHD-afspiller på eller spiller PS4 spil i høj opløsning (Som f.eks Uncharted 4)?
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 102