Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#239489
Den totale mængde af forbedringer er listet som:
"Forbedrer stabiliteten og ydelsen af UHD-afspilning via HDMI på relevante 4K TV"

Sgu lidt tyndt egentligt. Og jeg har ikke oplevet nogen problemer med afspilning af 4K må jeg indrømmme.
#239963
Hejsa.

Jeg har i længere tid haft problemer med mit netværk på mit tv og uprovokeret genstart.
I dag havde jeg så besøg af en tekniker.

1: Han siger at mit tv IKKE kan køre på kanal 13 på 2.4 ghz nettet , det kan Sony tv ikke , den skal køre på kanal 11.

2: Min router står for tæt på tv , den står 1 meter fra , skal stå minimum 2.5 meter væk. Pga blindspots.

3: Uprovokeret genstart siger han er pga fyldte ram/hukommelse , kan som regel løses ved at slukket for strømmen , han brugte en usb stick til det , da det andet ikke var nok.

For mig lyder det som en gang fis.
Men hvad siger i ???


Stein
#239964
Giver dig helt ret! Det hele lyder som en gang fis!

1) Hvis det virkelig kun kan køre på kanal 11 på 2.4 ghz nettet, så havde det nok stået ret tydeligt i vejledningen, men ok, du kan jo ret nemt teste om det hjælper at køre på kanal 11 på dit wifi!

2) Tror jeg ikke på, har jeg aldrig hørt om før. Normalt vil man jo netop få bedste resultat, jo tættere på man er, men ok, du kan jo ret nemt teste det!

3) Det er da muligt at det er pga. fyldt ram/hukommelse, men så er det jo også en fejl i deres software, at den ikke selv sørger for at tømme ram/hukommelse f.eks. en gang om ugen eller når tv'et genstartes eller lign! Det er ihvertfald en fejl og man skal jo som kunde ikke acceptere at det er nødvendigt at slukke strømmen ind imellem, der må Sony ændre på softwaren, så det ikke er nødvendigt!



Stein skrev:Hejsa.

Jeg har i længere tid haft problemer med mit netværk på mit tv og uprovokeret genstart.
I dag havde jeg så besøg af en tekniker.

1: Han siger at mit tv IKKE kan køre på kanal 13 på 2.4 ghz nettet , det kan Sony tv ikke , den skal køre på kanal 11.

2: Min router står for tæt på tv , den står 1 meter fra , skal stå minimum 2.5 meter væk. Pga blindspots.

3: Uprovokeret genstart siger han er pga fyldte ram/hukommelse , kan som regel løses ved at slukket for strømmen , han brugte en usb stick til det , da det andet ikke var nok.

For mig lyder det som en gang fis.
Men hvad siger i ???


Stein
#240125
Ja så skete der noget nyt med mit tv.
Da jeg stod op til morgen , stod tv og blinkede rødt .
Da jeg startede det , bootede det op helt fra bunden , med indlæsning af Android .
Andre der har været ude for det ??


Stein
#240131
Jeg har ikke opdateret til den seneste, men der var et par småting man kunne gøre for at forbedre stabiliteten, vist især at slå funktionen fra hvor man kan tænde tv'et via app. Kan desværre ikke lige huske det precise navn på funktionen.
#240304
Castillo skrev:ny update ude
https://www.sony.dk/support/da/content/ ... D-65X8509C
Stabilitets mæssigt er der nat og dag forskel på 5.1.1 og 6.0+. I hvert fald på telefon og tablet delen. Da det er samme kerne software vælger jeg at tro (naivt måske) at det samme gør sig gældende for Android tv
Torben Rasmussen skrev:Det er det ikke. 6.0 er dog ikke nogen revolution. Knap nok en evolution.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 102