Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#235871
Ja mon ikke snart den kommer nu er vi jo allerede sidst i sommerferien , jeg havde hørt at den ville komme i sommerferien nemlig . Ved nogle af jer som har kontakt med Sony hvornår Android tv 6.0 kommer til 2015 modellerne ?
#236537
Jeg har netop købt 55X8505C, det er et fantastisk TV.

Men når jeg ser TV så er det som om der mangler noget information i billedet, billedet hænger så at sige lidt ind i mellem.
Jeg har testet playstation og youtube, her er intet problem.

Det er også testet med to forskellige kabler.

Det sker cirka hvert 20-40 sekund, og sker oftest når der sker meget på billedet. Er der nogen af jer der ved hvad der sker og hvordan det kan fixes?

Bedre kabel? Reset? Den er opdateret til nyeste firmware. Er der andre af jer der er rendt på problemet?

Samme kabler virker uden problemer på mit Samsung tv. Er tuneren mere følsom på sony TV?
#236550
Kaj Kajsen skrev:Årh fedt, så kan man jo bare gøre det, og derved få 2 ud af 3: 4k og udvidet farverum. HDR må man leve uden, men det er jo selvfølgelig et spørgsmål om penge
Jeg tror også du kommer til at give afkald på farverummet.
#236636
Torben Rasmussen skrev:
Kaj Kajsen skrev:Årh fedt, så kan man jo bare gøre det, og derved få 2 ud af 3: 4k og udvidet farverum. HDR må man leve uden, men det er jo selvfølgelig et spørgsmål om penge
Jeg tror også du kommer til at give afkald på farverummet.
Pis også ...
En anden ting: Fjernsynet kan jo ikke vise sort, desværre, og det kunne vores tidligere TV heller ikke. Men på den gamle sony W9 blev den farve, der skulle have været sort, mørkeblå. Her bliver den i stedet underlig rød, især i siderne. Problemet er mest synligt på grå baggrunde men er generende i stort set alle indendørs scener.
Er der noget jeg kan pille ved for at komme det uvæsen til livs?
Senest rettet af Kaj Kajsen 9. aug 2016, 10:49, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 102