Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242580
Men noget helt andet jeg kunne godt tænke mig nogle indstilning til billedfunktion HDR-Video .
Når jeg kører en 4 K film fra min Samsung UBD-K 8500 er det kun HDR-Video Billedfunktionen som man kan bruge den er låst fast man kan dog godt ændre værdier i den .

Jeg har brugt de forslag i kom frem til i jeres test til alm brug .
#242615
Ja så er det spændende hvornår Sony Danmark for fingeren ud, så vi i Danmark kan få opdateret det TV. Kan nemlig ikke conecte bluetooth høretelefoner til TV det har aldrig virket på dette TV håber sku at det er Fixet i Android TV 6.0
#242655
Så vidt jeg har læst mig frem til, er der stadig ikke understøttelse af bluetooth høretelefoner i Sony's 6.0.1 opdatering.

Mht. problemer med med lyd i 6.0.1 opdateringen, så er der en af vores amerikanske læsere, som skriver:
"I have a no 5.1 audio bit-stream. Fault in Netflix with my Sony X850C TV since the 6.0.1 Andoid Marshmallow update.

Amazon and Netflix may have transient or persistent lip sync faults on the 6.0.1 update.
These conditions don't manifest in all TV's with the 6.0.1 update and a factory re set will not fix it.
Sony knows about it."
#242677
miversen10 skrev:Hej
Er der nogle, der ved om det er muligt at få Viaplay appen frem på denne skærm ?. ligesom f.eks. Netflix er inde i menunen under apps. Evt HBO Nordic også ?
Mvh Michael (:

Det findes skam ikke på Sony tv (flot!), du er nødt til at streame via den indbyggede Chromecast fra en smartphone eller tablet!
#242684
Det var sku ikke godt hvis det er sandt. Syntes bare at det er mærkeligt da det kom til Shield TV i version 6.0 . men Android TV er altså ikke Android TV på TV skærmene mærkeligt ...... Kom on Sony
Rasmus Larsen skrev:Så vidt jeg har læst mig frem til, er der stadig ikke understøttelse af bluetooth høretelefoner i Sony's 6.0.1 opdatering.

Mht. problemer med med lyd i 6.0.1 opdateringen, så er der en af vores amerikanske læsere, som skriver:
"I have a no 5.1 audio bit-stream. Fault in Netflix with my Sony X850C TV since the 6.0.1 Andoid Marshmallow update.

Amazon and Netflix may have transient or persistent lip sync faults on the 6.0.1 update.
These conditions don't manifest in all TV's with the 6.0.1 update and a factory re set will not fix it.
Sony knows about it."
#242702
Swingking skrev:Det var sku ikke godt hvis det er sandt. Syntes bare at det er mærkeligt da det kom til Shield TV i version 6.0 . men Android TV er altså ikke Android TV på TV skærmene mærkeligt ...... Kom on Sony
Google har nogle regler der gør at platformene virker forholdsvist ensartet, dette er endnu strengere med Android TV platformen, men i sidste behøver Sony intet at gøre.

Jeg tror ærligt talt at Sony har markant overvurderet deres hardware og har svært nok ved overhovedet at komme ud med 6.0 som det er, jeg forstår ikke helt hvorfor der stadigvæk kigges på Mediatek da de ikke ligner en særlig god løsning hvis man vil have nogen form for performance.
#242793
http://uk.rtings.com/tv/reviews/sony/x850c.

Input lag skulle være forbedret kunne jeg lige læse her...

Update 12/16/2016: A new firmware update has been released to upgrade the TV to Android Marshmallow. This has reduced the 4k input lag (including HDR). When in HDR mode, the TV can't display chroma 4:4:4 accurately as it is forced into the 'HDR Video' picture mode.

Opdatering i EU skulle komme i januar kunne jeg også læse i i anden tråd på nettet...
#242822
Den skulle også være rullet ud sidst i november. Så i december. Nu i januar. Og sådan har det været i over et år. Spørgsmålet bliver vel, om det er januar 2017 eller 2018.

Gad vide om man kan finde en custom rom på xda.
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 102