Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PFE
#216754
Min store bekymring er de tilbagevendende problemer med manglende cpu-kraft og generelt dårligt fungerende menu'er, features, uddaterede systemer osv som jeg synes at høre om smart-tv.

Omvendt så er det vigtigt for mig, at hele oplevelsen når man ser fjernsyn er så enkel og strømlinet som muligt, adskillige systemer og fjernbetjeninger som skal synkroniseres og startes op er også en ulempe.

Fjernsynet vil kun skulle bruges til streaming og film, enten fra dvd/bluray, eller fra et mediecenter/computer, jeg har ingen tv-pakke.

Samlet set har jeg nok omkring 10.000 kr at bruge og fjernsynet skal ikke være over 48".

I købsanbefalinger er jeg meget interesseret i samsung-modellerne, både nye og gamle, men da der ikke er anmeldelser herinde har jeg svært ved at gennemskue hvor godt smart-tv delen er i de gamle, og om den er forbedret i de nye.

Al hjælp er meget værdsat.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#216778
Generelt er Smart TV mere velegnede til streamingtjenester såsom Netflix, Viaplay osv. kontra streaming af lokale filer. Så jeg vil helt klart anbefale dig at gå boks-vejen. Så kan du også udskifte løbende, og vælge imellem flere forskellige apps til formålet (Plex, Kodi osv.).