Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216797
Jeg ved i på et tidspunkt havde lavet en oversigt over alle karaktererne i havde givet fjernsyn, men i linker tilsyneladende ikke til den noget sted (som for mig ville give mening og kan finde). Kan jeg bede om linket igen, så vil jeg tilføje det link til mine favoritter?

Forslag: Ville det fx ikke give super god mening, hvis i lod teksten "Nærmeste Konkurrenter" linke til denne oversigt? Eller kan i linke til den fra en af jeres topmenuer?
#216824
JS9005 er et kønnere TV (i min mening), men som jeg lige kan se, så mangler den lokal dimming, hvilket giver et synligt løft på JS9505. På Pricerunner ligger de to TV ret tæt i pris og selvom en soundbar naturligvis er værd at tage med, så ville jeg nu foretrække en med et andet mærke på.
#217804
JS9005 har et lidt andet design (pænere i min mening), men understøtter ikke HDR fuldt ud. Jeg har ikke kunne finde nogen specifikation af hvor mange dimming-zoner JS9005 har ift. 9505, men der kunne godt være forskelle dér også. Da jeg i forvejen synes JS9505 er alt for højt prissat, så vil jeg bestemt heller ikke mene, at den er 10.000 kr. mere værd. Min kommentar i anmeldelsen var, at JS9505 burde være 10.000 kr. billigere end den er nu, så med dén hat på så skulle JS9005 jo nok også være en anelse billigere end den er.
#219748
I skriver i konklusionen at:
Hvis prisen havde været 10.000 kr. lavere, så havde vi øjeblikkeligt kvitteret med en “top-anbefaling” award....
Nu er TV'et så på pæn kort tid faldet med mere end de nævnte kr. 10.000 betyder det så, at TV'et får Jeres "top-anbefaling"?
#219758
Vi opdaterer ikke med awards, med mindre man går ind og fysisk ændrer ved et TV, så der enten fjernes eller tilføjes funktionalitet. Men det er et godt køb til prisen, hvis den er nede nær de 30.000 kr.