Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#219018
Jeg har ikke haft lejlighed til at tjekke det på en af F6xxx modellerne, men jeg bemærkede det på en F7005 engang hos en bekendt, så det er nok ikke usandsynligt. Jeg sagde ikke noget til ham, så jeg tjekkede derfor heller ikke indstillingerne. Mange købere bemærker det aldrig eller sjældent.

Jeg kan ikke lige komme med input mht. om boksen kan gemmes.
Af due2
#219022
Overvejer at købe et UE55JU7005, som vel er 100% identisk med JU7505 med undtagelse af den buede skærm!

Hvordan er hastigheden på kanalskift? Har YouSee og har på alle mine tidligere tv fra Panasonic, Sony, LG, Philips og Samsung været irriteret over hastigheden på kanalskift :(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#219023
Hverken markant hurtigere eller langsommere. Det er generelt bare den hastighed, som digitale tuner kører med. Loewe er begyndt at bruge en triple-tuner til at øge hastigheden på kanalskift, men jeg har endnu ikke set hvordan det fungerer i praksis.
Brugeravatar
Af Montago
#219901
I skrev noget om at i ikke var så imponeret af visning / browsing af gamle optagelser.

Brugte i fil-browseren til at kigge på USB disken, eller brugte i "Schedule Manager" (ved ik hvad den hedder på dansk)

Schedule Manager viser optagelserne i dato rækkefølge og har en rimelig pæn visning - desværre ligger denne manager gemt langt væk inde i menuerne :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#219902
Åhhh, det er nok lidt for lang tid siden til at jeg kan huske hvilken vej jeg kom derind. Jeg husker listen, som noget lignende det du får når du vælger "Small icons" eller "Tiles" som sortering i Windows-mapper.
Af Stef
#225509
Jeg har lige købt dette TV i flad udgave JU7005. I testen mangler der åbenbart gennemgang af nogle billedindstillinger. Muligvis er de kommet på efter opdatering?

Det drejer sig om HDMI UHD Color og Smart-LED indstillingerne.
Der er muligvis flere, men det var de eneste der lige var interessante her og nu.
Er der nogle der kan give noget info omkring dem og anbefalede indstillinger?
Jeg har kun PS4 på HDMI, men det kan måske hjælpe på sortniveau eller i den dur?
Smart-LED lader til at være noget local dimming teknologi som i mit gamle LG LE8500, som er sat til standard i Film profilen (jeg har kalibreret det ud fra testen ellers), men måske bare skal være på høj?