Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#234276
bromberg skrev:Tjekkede lige link. Der er nogle trailere - fedt. Men det blir vel lige såvel en dedikeret harddisk? Eller hvordan gøres det? For hvis jeg smider disken i min Mac og downloader, vil mit tv så overhovedet kunne finde den?
Du kan sagtens bruge en USB-disc uden at den krypteres. TVet vil kun kryptere en disk selv, hvis du bruger den til at optage på. Til afspilning af materiale hentet fra nettet eller fra dit eget kamera, så sker der intet med disken og du kan bare tage den ud og bruge andre steder bagefter.
#238806
Nu er jeg meget tæt på at købe dette for at afløse mit aldrende G20 :)

Men jeg er lidt i tvivl om afstanden på fødderne er for stort, jeg så jeres youtube klip hvor han snakkede og div pana lineup og jeg kunne forstå at han snakkede om at man kunne flytte fødderne længere ind? eller er det kun på nogen specifike modeller?

PS : Mon der er nogen der har målet mellem fødderne som de sidder standard, jeg kan skutte finde det nogen steder, kun hvad max bredde på hele tv`et er
#239019
Jeg kan ikke rigtig finde et svar og er i tvivl om jeg faktisk har spurgt, men kan tv'et passthrough'e 5.1?
Jeg spørger fordi at jeg via menuen kan vælge spdif pcm eller auto, samt der en en fane der hedder "lydindstilling" og her kan vælges multikanal, stereo eller MPEG.
#239051
Michael B. skrev:Nu er jeg meget tæt på at købe dette for at afløse mit aldrende G20 :)

Men jeg er lidt i tvivl om afstanden på fødderne er for stort, jeg så jeres youtube klip hvor han snakkede og div pana lineup og jeg kunne forstå at han snakkede om at man kunne flytte fødderne længere ind? eller er det kun på nogen specifike modeller?
Det er 2016-modellerne (dem med 'DX' i modelnavnet), hvor fødderne kan rykkes. Jeg erindrer ikke, at de kan rykkes på CXC725, der er en del af programmet for 2015.
#256185
Bringer lige en gammel tråd til live.

Jeg har en Panasonic CXC725 og en NVidia Shield. Men jeg er lidt i tvivl om hvilken "Color Space" jeg skal vælge på Shielden.

Jeg har følgende valgmuligheder:

- RGB 8-bit Rec. 709
- YCbCr 4:2:0 10-bit Rec. 709
- YCbCr 4:2:0 8-bit Rec. 709
- YCbCr 4:2:2 12-bit Rec. 709
- YCbCr 4:4:4 8-bit Rec. 709
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8