Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#215506
LBC skrev:Ok tak John... Man forstår bare ikke, hvordan de kan tage overpris for IPS, hvis det er virkelig er så "ringe" ?!
Nu mener jeg ikke at man tale om overpris. Faktisk er Panasonic´s modeller et ret gode køb prismæssigt - set i mine øjne.

CX750 har flere gode egenskaber til en fornuftig pris. Det er ganske fint til almindelig TV kigning, men til film og i den dur, her kan jeg ikke leve med det sortniveau. Alt afhænger af, hvad man skal bruge TV´et til.
#215521
LBC skrev:Jeg gad godt at se en test, at CX740, hvem ved, kan jo være at sortniveauet, er noget bedre end forventet grundet nye IPS paneler, og backlight LED? :)
Backlight LED gør ikke noget ved sortniveauet af IPS med mindre du slukker for lyset. Og så mange LED-segmenter er der ikke i skærmen til at det kan bruges til ægte local dimming.
#215523
LBC skrev:Jeg må se om jeg kan finde en butik der har begge modeller, jeg skal som sagt bruge mit mest til sport, og har aldrig helt mørklagt, så jeg må jo vurdere, om synsvinkler, eller sortniveau er vigtigst, til den tid :)
Jeg ved de i rødovre har begge tv, 700 og 725 mener jeg
Det var der jeg så forskellen.

:)
Senest rettet af john_doe_dk 15. maj 2015, 17:51, rettet i alt 2 gange.
#215734
Jeg har lige købt TX-50CXC725.
Jeg sad igår og kiggede lidt 4K videoer på Youtube..

Og hold da helt fantastisk.. :D
Det er vanvitig flot billede tv'et så leverer..
Og ingen hak og lag overhovedet når der afspilles 4K materiale på Youtube, virkelig imponerende.. :)
Man kan ikke andet end glæde sig til 4K forhåbentlig bliver en del af hverdagens tv kiggeri :)

Jeg har set et par afsnit af "Suits" på Netflix (HD), og Netflix app'en kører super fint og problemfrit.
#215739
Moulder skrev:Jeg har set et par afsnit af "Suits" på Netflix (HD), og Netflix app'en kører super fint og problemfrit.
Du her ikke prøvet 4K fra Netflix? Eller virker det ikke?

Kører du med trådløst streaming (4K) eller har du en "snor" i den? Og hvor hurtigt er dit internet?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8