Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#17463
Testen af 26 tommer skærmen fra NEC, 2690WUXi, er nu online. NEC 2690WUXi er NECs nyeste store skærm, hvor man sigter mod de lidt mere professionelle brugere, der ønsker meget skærmplads og overbevisende billedkvalitet.

Hele testen kan læses her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1175153736

Hvis I har spørgsmål, kommentarer eller rettelser til testen, kan de placeres her i tråden.

God fornøjelse med læsningen :)
Af Angel
#17505
Super lækker skærm. Nu mangler vi bare en test af deres reference LED fladskærm, hvis de vil udlåne den til dig? O_O
Af Krede :)
#17519
Hvor kritisk opfattede du det halvdårlige sortniveau? Er det noget man lægger mærke til ved daglig brug, eller er det kun til gene under mørke scener i film etc.?
Var homogeniteten på panelet i orden? Jeg savner lidt det billede du plejer at tage af den sorte baggrund:)

Ellers en kanon test!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#17615
Angel: Jeg har tidligere fået lovning på den, men der skete aldrig mere i den sag. :((

Krede: Jeg synes ikke det er virkelig kritisk, og jeg arbejder tit foran andre S-IPS baserede skærme selv. Der er dog klart, at hvis man bruger meget tid på at se film på skærmen, så kan det blive et større problem.

Selve homogeniteten var dog ganske fin. Det er faktisk blot en fejl, at jeg ikke har fået lagt billedet med i anmeldelsen; jeg har det nemlig liggende.

Jeg opdaterer det med det samme.
Af Pnissen
#17681
Rasmus Larsen skrev:Testen af 26 tommer skærmen fra NEC, 2690WUXi, er nu online. NEC 2690WUXi er NECs nyeste store skærm, hvor man sigter mod de lidt mere professionelle brugere, der ønsker meget skærmplads og overbevisende billedkvalitet.

Hele testen kan læses her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1175153736

Hvis I har spørgsmål, kommentarer eller rettelser til testen, kan de placeres her i tråden.

God fornøjelse med læsningen :)
Nogen ide hvad en skærm som denne komme til at koste ca?