Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Smodcast
#223829
Torben Rasmussen skrev:Rasmus køber gerne skærmen når du alligevel skal ud og handle nyt i januar... :)
Indtil da kan han erhverve mit reserve th-37px80, da mit nye backup tv, (red. OLED), forventes at holde til medio februar. :p
Af DonS
#226265
Hej

Er folk tilfredse med dette Tv? Det holder vel god value for money vs andre OLED et par år endnu..

Hvordan monteres det bedst (og tyndest) på væggen? Og har i set et svingbart vægbeslag?
Af Smodcast
#228757
Kort oprids af mine oplevelser med dette tv.

Overordnet glad, uden anmærkninger til kvalitet af billede, lyden undtaget, men det vidste jeg på forhånd. Da jeg bruger den primært til ps4/xbox one og xbmc / apple tv, er jeg en happy camper.

TV kiggeriet fungerer også fint, om end der er visse HD kommende kanaler, som ikke står alt for godt. Det ændrer sig snarligt, må man formode.

Jeg er dog noget forundret over, at PIP er ikke eksisterende. Troede det kom med den nye update, men jeg tog fejl, det var kun til efterfølgeren. :/

Så.. til den pris, kr. 13.000, har jeg alt at glæde mig over og intet at være ked af.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7