Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207796
Portreplikatoren skal også have strøm, så du får lige et ekstra smæk på el-regningen og så skal du finde plads til en trafo mere ved din stikdåse. Så gå hellere all-in og flyt alle tilslutningerne ud i en ekstern boks (også CI-slots mv.) og før et enkelt eks. optisk kabel op til skærmen, som indeholder alt. Pt. fører du jo stadig alle kablerne derop via portreplikatoren - de er bare puttet ind i en fin plastic-pølse, som så ligner ét kabel. Det er en halvhjertet løsning i min optik.
Brugeravatar
Af MigSelv
#207813
Torben Rasmussen skrev:Portreplikatoren skal også have strøm, så du får lige et ekstra smæk på el-regningen og så skal du finde plads til en trafo mere ved din stikdåse. Så gå hellere all-in og flyt alle tilslutningerne ud i en ekstern boks (også CI-slots mv.) og før et enkelt eks. optisk kabel op til skærmen, som indeholder alt. Pt. fører du jo stadig alle kablerne derop via portreplikatoren - de er bare puttet ind i en fin plastic-pølse, som så ligner ét kabel. Det er en halvhjertet løsning i min optik.
Ved alm. Tv kigning, dvb-s og dvb-t testet, skal den ikke være tændt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207818
Nej, men det er jo bøvlet at skulle tænde og slukke den. Så skal du ud i noget strømspareskinne. Jeg synes ikke det er en gennemført løsning.