Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AOne
#204808
Hej, tak for en super anmeldelse som er blevet grundigt læst og valget er nu taget, det bliver Avant :)
Jeg har dog lige et spørgsmål som jeg håber du kan besvare.

Jeg vil gerne have en hard disk koblet til med det samme når teknikeren kommer, Jeg har tænkt på den nedenstående. Kan det mon fungere problemfrit med denne, og er der plads til at den kan monteres inde i Tvét på samme måde som Apple TV ?


Western Digital

Elements Desktop 3 - 2TB
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204822
Jeg har ikke erfaringer med nævnte model, men den ser noget stor ud. Kan den trækkes af en enkelt USB port?

Jeg brugte selv en 2.5" USB disc på 750 GB.
Af HansC.
#204836
Jeg har en Samsung SSD 840Evo 500GB Basic (MZ-7TE500BW) i RaidSonic ICY BOX (cradle) – Og det fungerer helt fint.

Torben: Du skulle vel ikke ha' en aktuel release date for den efterhånden længe ventede opdaterede software?

/HC
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204840
Nej, jeg fik blot at vide, at min ville få beta'en i august og det gjorde den. Hvornår den officielle kommer har jeg ikke fået dato på, men jeg kan næsten gætte, at vores første oplysninger om at den ville være ude inden september ikke holder.
Af HansC.
#204853
B&O lovede at den skulle være klar inden udgangen af august - Det holdt så ikke...

/HC
Af AOne
#204857
Er der nogle ben i at købe en hard disc og selv koble den til..
Jeg mener, vil det fungere problemfrit ? Er det bare en USB port på Tvét den skal kobles til ?
Af HansC.
#204858
Det er absolut intet problem - 15 sek og du er kørende.

/HC
Af teletis
#204872
AOne skrev:Er der nogle ben i at købe en hard disc og selv koble den til..
Jeg mener, vil det fungere problemfrit ? Er det bare en USB port på Tvét den skal kobles til ?
Nej det er der ikke nogen ben i... men tag og køb en 2,5" da den vil være lettere at gemme væk... da den ikke har en ekstern strømforsyning hvilket en 3,5" har.
Brugeravatar
Af KimKaos
#204874
Jeg vil foreslå du køber en HD med masse af plads - så kan du gemme masse af film mv.
Af AOne
#204942
Hej igen, Tak for alle Jeres svar :)
Kan denne her bruges ?

WD Elements Portable ( WDBU6Y0020BBK
Af teletis
#204950
Ja så har du nok af plads til optagelser... :D
Jeg mener at BeoVision 11 kommer med en 500GB intern HD så du får så 4 gange så meget plads.
Af Moulder
#204954
Jeg har et Beovision11 - 55" med indbygget hdd.
Hvis Avant bruger samme format og struktur til at lagre optagelser, så er 2 TB total overkill.
Der er som sagt 500 gb i mit BV11, og jeg har før haft 40-50 optagelser af forskellig længde liggende på disken, og har aldrig oplevet at den har været over 20% fyldt.

Mvh
Per
Brugeravatar
Af KimKaos
#204957
@Moulder

Nogle af os suger film og serier i stride strømme og til tider har jeg hele sæsoner liggende jeg mangler at få set.

Personligt kan jeg ikke have for meget plads ;)
Af Moulder
#204960
@KimKaos

Jeg har haft rigtig mange timers tv liggende på en gang, også hele serier osv., men for at komme i nærheden af at fylde den indbyggede disk, så skal der rigtig, og jeg mener RIGTIG mange timers tv til ;)

Men for meget plads er jo bare et luksus "problem", og faktisk ikke noget problem overhovedet på Avant, da det jo er en ekstern disk, som altid kan fjernes og bruges til andet :p

Mvh
Per
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7