Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204486
Det er jo en ny version af Beovision 4 du er ude efter så ;)
Af Emilos88
#204488
(Scenarie)

Jeg har et Avant med to Beolab 20 tilsat.

Jeg ønsker nu at høre min Spotify playliste.

Trykker på en af my buttons.

TV'et starter Spotify og spiller kun stereo på mine Beolab 20

Center højttaler kører ikke ned da den ikke skal bruges, og slider derfor heller ikke på mekanikken. Desuden kan det også gå hurtigere. Jeg ser bestemt en brug af denne funktion.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204489
Enig. Det kunne være en brugbar feature.
Af HansC.
#204490
Enig; Struer syntes også at det var en go' ide tilbage i maj.

Måske flatpanels også skulle foreslå dette overfor B&O nu når I alligevel har "hul igennem" til Struer :)

I øvrigt fungerer BL20 vanvittigt godt sammen med Avant.

/HC
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204491
Jeg ved de kigger med her, så budskabet burde nå frem igen. Ellers kan vi godt samle lidt sammen på de kommentarer der kommer og sende til dem, men jeg vil foretrække at vente til vi har lidt mere nu hvor testen er udgivet.
Af allando
#204494
Trustedreview.com 8/10 Bang & Olufsen Beovision Avant
Trustedreview.com 10/10 Samsung HU8500

Flatpanels.dk Top Anbefaling Bang & Olufsen Beovision Avant
Flatpanels.dk Ingen anbefaling Samsung HU8505

Hvem skal man "truste"? ::l
Af Emilos88
#204495
Du skal jo stole på dem som du før har delt mening med. Ligesom film anmeldelse så vil der altid ligge lidt subjektiv vurdering i det.

Bang & Olufsen er noget andet end gennemsnittet, og tilbyder ekstra ting som ikke findes på samme måde ved de andre alternative.

Lyd og Billede giver normalt en specielt anbefalet til B&O, det er ikke produkter for alle, da mange ikke lægger værdi i det Bang & Olufsen tilbyder.

Hver sin smag
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#204497
Nu deler vi måske heller ikke mening om hvorvidt et TV skal bue og havde 8505 været flad så tingene måske anderledes ud. Vi har bare ikke testet den flade model (7-serien).
Brugeravatar
Af KimKaos
#204506
Det ser ud som mit MX-6000 ikke skal skiftes foreløbigt ;)

Er lidt skuffet over at det ikke er helt så fremtidssikret som man med rette kan forvente af et B&o
Af sunebio
#204547
Interessant at opskaleringen halter. For 7-8 år siden var B&O interesserede af den opskalering vi lavede i mit ph.d.-projekt, men trak sig da de fandt ud af den krævede dedikeret hardware (fx. FPGA'er). De var kun interesseret i, hvad der kunne køre på en standard pc-arkitektur. Måske er det det der stadig halter for dem, og også får betjeningen til at hænge.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7