Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Sonny Haar
#203747
GMP skrev:... og så måske drosle lidt ned for stædigheden (på den gode måde) og give den buede skræm en chance.
Nu er det her jo ikke Curvedpanels.dk 8)

...Anmeldelser er vel i sagens natur altid en smule subjektive når det gælder ting der ikke kan måles og vejes. Og så er det vel op til os som læsere at afgøre om vi er enige med anmelderen.
Personligt mener jeg det er helt relevant at de stiller spørgsmål ved hvorvidt det kurvede TV er noget som alle vil få noget ud af. Og at man skal være opmærksom på hvordan man er placeret i forhold til TVet.
#203750
allando skrev:...jorden var jo også flad...indtil den blev rund... :)

Jeg har et Samsung 65HU8505 og er mere end tilfreds...
Det her handler ikke om at blive tilfredse. Det handler om en vurdering af hvorvidt buen bringer noget positivt med sig, og det er ikke vores oplevelse af den gør dét.

Det er naturligvis fint, at du kan lide dit TV - ellers må man vel antage, at du havde returneret det - men på billedkvalitets-vægtskålen, så vejer den flade altså mest.
#209215
Hej Rasmus,
God og fyldestgørende anmeldelse.

Lige et spørgsmål - er UE55HU7505 identisk med UE55HU8505 - minus buet skærm selvfølgelig? Jeg synes umiddelbart, at de har noget forskellige specs.