Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#200700
Jesper7 skrev:Jeg er desværre ikke i besiddelse af en nyere console. Jeg har en Wii, som jeg ikke kan se noget på, men det er så ringe grafik at ja ikke tror det kan bruges til noget.

Ok...takker for svar. Det er nok også lidt drømmetænkning at 7505 skulle være væsentlig bedre end 8505 på dette område..:-)
#200864
Jer der har bestilt hos Komplett, har tastet koden ind og den trækker godt nok 2000kr fra
men nede i bunden under betalingid står den fulde pris, tør ikke rigtigt bestille hvis rabatten ikke trækkes fra, så kan jeg jo få det på bedre betingelser bla i hifi klubben.
#201083
Hej,

Ved ikke om jeg bør stille dette spørgsmål her eller oprette en ny tråd. Men nu prøver jeg:

Jeg har haft mit HU8505 i nogle uger nu, og bruger Canal Digital Som leverandør. Jeg har indsat et CI modul med tilhørende kort, og det virker fint.

Men nu kunne jeg godt tænke mig at udnytte at TV'er har 2 tunere, så jeg prøvede først at se om jeg kunne se 2 kanaler i splitscreen. Det kunne jeg ikke.

Blev så enig med mig selv - også efter lidt input fra Rasmus - at der måtte skulle 2 kort i. Der købte jeg et nyt CI modul og puttede et kort jeg allerede havde i dette.

Men jeg kan stadig ikke se 2 forskellige Canal Digital kanaler på samme tid.

Jeg har testet CI+kort hver for sig og de er begge opdaterede og virker.

Det skal lige siges, at jeg selvfølge ikke vil sidde og se 2 forskellige kanaler i splitscreen - jeg bruger bare dette til at teste. Det jeg virkeligt er ude på er at kunne se een kanal og optage en anden på den tilsluttede harddisk.

Nogen der har et bud ?
#201472
Jeg er lidt forvirret, Trusted Reviews og Techradar giver fuld 5/5 og 10/10 fuld stjerner til Samsungs 4K 2014 model og er meget mere positive, samtidig.Blu-rays.se og Hardware.no er meget entusiaster i deres anmeldelse og refererer som Samsungs nye mesterværk, men der er selvfølgelig ikke alle reviews på nettet lige så positive og ender på 4/5

Interessant fra eksperternes anmeldelser er løsningen for Gamers:
”For FPS spil, anbefaler vi at skifte til "Game"-modus ("System"> "Generelt"> "Game Mode"), som sænker input lag fra 163 ms (i "Film"-tilstand) til 83 ms. Dette kan forbedres yderligere ved at omdøbe HDMI-kilde som "PC" ("Sources"> "Tools"> "Edit Name"). Det skubber input lag ned til 45 ms, som arbejder ud som en meget mere rimelig 2,5 rammer lag.”

Personlig syntes jeg at 4cm skærmtykkelse er lidt for buttet for min smag og nu er jeg i tvivl over kvaliteten i forhold til prisen.
O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#201481
Den buede skærm trækker så afgjort karakteren ned her. Vi lader os ikke forblænde af reklame-fis - den buede front gør intet positivt for billedkvaliteten og det kan ikke udløse topkarakterer.
#201894
Birkmose skrev: Det skal lige siges, at jeg selvfølge ikke vil sidde og se 2 forskellige kanaler i splitscreen - jeg bruger bare dette til at teste. Det jeg virkeligt er ude på er at kunne se een kanal og optage en anden på den tilsluttede harddisk.
Jeg ved ikke om du allerede har fået løst det, men umiddelbart tror jeg du skal have fat i Canal Digital. Det kan være du skal have åbnet muligheden for at bruge flere kort i hjemmet samtidig.
#201900
Rasmus Larsen skrev:
Peter49 skrev:Synes ikke I har nævnt at der er 5 års onsite garanti på alle Samsung buede tv. Det synes jeg hjælper meget på ekstra prisen på de buede tv :)
Bestemt værd at tage med. Det har vi dog først lært efter testen. jeg får en lille kommentar med omkring det i teksten :)
Super :)