Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mates
#208406
Jeg skulle gerne modtage et 55w805b med posten i morgen, så kan jeg prøve at teste det for dig med underteksterne.

Iøvrigt mener jeg at det vesa-beslag fra sony er fuldstændig overdrevet meget for dyrt. 520,- ialt med fragt fra post DK.
Af Mates
#208674
Hej Danster, nu har jeg testet om undertekster kommer med, når man streamer med TV'et Det gør de ikke (.srt undertekster).
#209806
Naundrupdk skrev:Hej. Har lige fået dette fjernsyn.. Men synes der er en underlig hvid stor plet når den viser helt sort?? Er det mit fjernsyn der er defekt? Der er intet at se så længe det er lyse farver der vises. Har prøvet at tage et video af det, det blev ikk pisse godt, men man får da en ide om hvad jeg snakker om.

https://www.youtube.com/watch?v=IRKlEbz ... WCV1hZvHpQ
Dit tv har backlight bleeding som LCD/LED lider mere eller mindre af.
#210862
Hvad er forskellen mellem 42W805B og 42W828B?

Jeg har besluttet mig for jeg skal have et W8 i 42". Min stue kan ikke bære en større skærm. 805B røg i Januar udsalget. Bilka får dem igen om en måned.

For 1000 kr mere kan jeg få W828B. Men jeg ved ikke hvad jeg får for merprisen?
Af krenzler
#210868
Eneste forskel er så vidt jeg kan se Motionflow 400Hz på 828B og Motionflow 200Hz på 805B.

Så en lille fordel til 828B hvis du slår det til når du ser sport som feks. fodbold med lange panoreringer men ellers anbefales det generelt (til seriøst film-kiggeri) at slå disse typer billedbehandling fra da det giver et mere naturligt billede uden.

http://www.sony.dk/electronics/fjernsyn ... ifications
Af krenzler
#210870
Motionflow indstillingen "True Cinema" er valgt som standard og svarer til "Off" men er optimeret til 24Hz blu-ray afspilning.

Mvh.
#210982
Hej

Jeg har købt et 55" W828B, og havde egentlig ikke forstillet mig at det ville være langsommere end mit EX720 jeg havde før. Jeg kan godt overleve med opstarten og langsomme menuer. Men jeg synes godt nok det er slemt at EGP/Guide/TV-Guide er så "langsom". Man kan mærke at der er delay på fra man trykker til der rent faktisk sker noget.. Er der virkelig ikke noget man kan gøre ved det ? Som disable TV afspilningen i baggrunden, som man alligevel ikke kan se ?

Ellers er TV'et fedt
#212836
Hejsa

Jeg har lige fået dette tv hjem. Første indtryk er lækkert billede, smart tv lidt rodet. Nå men jeg skal have det hængt op, og vil derfor købe sådan en VESA adapter og et alm ophæng. Hvilket ophæng skal jeg vækge for at få det tættest på væggen?

Mvh
Morten
#213225
Hejsa
Er der en der kan fortælle mig om dette tv kan afspille film fra min NAS boks. Boksen er på netværket lige som tv't
Men jeg kan ikke se den i medie afspilleren. Nogle der ved hvordan man sætter det op??
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8