Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#200349
Anmeldelsen af Sony W8 er nu online. W8 er en mellemprismodel som findes i tre varianter kaldet W805B, W828B og W829B. De har alle Smart TV og et slankt design.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1399291728

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#200361
ShooterDK skrev:Så var det ikke et helt dumt køb, jeg gjorde i bilka til 7499 kroner for 50" versionen.
Jeg synes bestemt det er et fint køb. Selvom det er startprisen, så er den jo stadig ret lav og man får meget billedkvalitet for pengene

En anden detalje er også, at specielt mellemprissegmentet jo er en del anderledes her i 2014, hvor Panasonic jo har droppet deres plasma-skærme, der var stærke på value-for-money. Så Sony W8 kan sagtens ende med at blive en af de tv i 2014 som giver mest for pengene, som jeg ser det. Nu må vi se, hvad de andre byder ind med.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#200364
Det glemte jeg faktisk at notere i testen. Tv'et starter hurtigt, men der går 30 sekunder før man kan skfite HDMI eller åbne apps. Det er et problem, som Sony kigger på, kan jeg forstå. Jeg ved ikke om det var isoleret til W8 eller vores 50" version af tv'et.
Af cybamerc
#200365
Rasmus Larsen skrev:Tv'et starter hurtigt, men der går 30 sekunder før man kan skfite HDMI eller åbne apps.
Hvad med almindeligt kanalskift, når tv'et er oppe at køre? Er der nogen forbedring af oplevelsen på det punkt?
#200374
Hej,

Jeg har absolut ingen forstand på tv, men har dog igår købt 50" w828 til 6629 kr. hos wupti's outlet.

Mit primære brug er at se serier, film og sport. Behøver ikke at være væg-ophængt. Det skræmmer mig dog, at du kritiserer bagsiden så meget. Er den helt håbløs til væg-ophæng?

Kan jo være jeg senere hen ville have den hængt op.


Ved i hvad man skal holde ekstra øje med ved outlet varer? (varer der er returneret indenfor 14 dage) - leveres i original emballage.
Brugeravatar
Af azrael
#200396
Det skulle måske lige nævnes i anmeldelsen, at passiv 3D på 42" modellen med stor sandsynlighed peger på et IPS panel, da de to ting plejer at gå hånd i hånd.

Desuden startede Sony allerede sidste år med deres "tvungne" vægmontering. Manglen på VESA monteringshuller var en af de ting, der fik mig til at fravælge KDL-32W653 til min mor.
#200421
Kan nogen bekræfte at 42" skulle have IPS-panel? Og hvad betyder det i så fald for billedkvaliteten og brugen af denne test???????

Jeg overvejer nemlig stærkt at købe dette tv, men ikke hvis billedkvaliteten ikke er så god som anmeldelsen skriver.
#200423
sima09ae skrev:Behøver ikke at være væg-ophængt. Det skræmmer mig dog, at du kritiserer bagsiden så meget. Er den helt håbløs til væg-ophæng?
Ja rimelig håbløs. Det kan også være du får problemer med den eksterne strømforsyning lidt afhængigt af hvordan du hænger tv'et op og hvad du har nedenunder. Den skal gerne gemmes af vejen, for det er en ordentlig krabat.

Men jeg kan jo så se, at der er en anden løsning til vægbeslaget på vej.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#200424
azrael skrev:Det skulle måske lige nævnes i anmeldelsen, at passiv 3D på 42" modellen med stor sandsynlighed peger på et IPS panel, da de to ting plejer at gå hånd i hånd.
Jeg har ikke fået det bekræftet endnu. Men Sony er jo begyndt at bruge AUO som panelleverandør. Deres 3D-tv sidste år havde også passiv 3D, men var stadig VA-paneler, så jeg tror ikke det er usandsynligt at AUO også kombinerer de to ting i Full HD paneler her i 2014.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8