Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#195832
Anmeldelsen af LGs kurvede OLED-TV er nu online. OLED betragtes som næste generation af skærmteknologi, men kan de endelige produkter leve op til løfterne?
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1388765712

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Af Wendigo
#195833
Jeg bliver automatisk videresendt til jeres januarudsalg 2014, når jeg klikker på testen -.-
Af BrianH
#195843
Jeg leder og leder efter en modelbetegnelse, for at finde prisen på tv'et. Linken til pricerunner virker ikke (hvorfor er den der så?) og tv'et hedder åbenbart bare "LG's kurvede oled"
Af lennon
#195850
Problemet i diverse showrooms er, at de mig bekendt kun viser en LG PR båndsløjfe , som ikke er særlig interessant .

Mht afsnittet om lysintensitet får jeg indtryk af at LCD/ LED faktisk klarer sig bedst i kraftigt dagslys ? - hvilket ikke helt er det man oplever på små devices som smartphones . . .
Af kec2
#195870
Tak for god anmeldelse.

Hvorfor falder opløsningen ved hurtige bevægelser? Er det ikke altid samme opløsning, Full HD?

Hvorfor er farveafvigelser på deltaværdi 2-4 i orden? Skal det ikke være under 1?

Hilsen Klaus
Af bjarkejh
#195871
BrianH skrev:Jeg leder og leder efter en modelbetegnelse, for at finde prisen på tv'et.
Fundet på LG's hjemmeside: 55EA980W

Og 55EA880W hvis du også er interesseret i den flade model.

Og et spørgsmål: Hvorfor skal alle OLED skærme være omkring 55"?
Jeg synes det er et stort spring fra de 11-15" testmodeller der tidligere er vist frem. Er der nogen som har en kort forklaring på hvorfor der ikke lanceres mindre (og billigere) modeller f.eks. 32, 40 eller 46"? Eller 22-24" til computerbrug?

Hilsen Bjarke
Brugeravatar
Af Infinity
#195872
Kan stadig ikke få lov at se testen.
Teksten kommer frem, meget små bogstaver, og så kommer der en reklame og rydder siden, som nu er 99% hvid, altså lige bortset fra reklamen.
Brugeravatar
Af Johnjohn
#195921
jeg kan heller ikke læse den når lige at se den er der så bliver siden hvid
Af Kratz
#195927
Super test som altid Rasmus 8)
Tydeligt at høre du er begejstret, og dejligt at se forventningerne til OLED bliver indfriet.
Også interessant at se hvordan en ny overlegen panelteknologi giver nye udfordringer for billedbehandlingen.
Det bliver i sandhed spændende at se hvordan tingene udvikler sig, og jeg så gerne masser af konkurrence, fra andet end kun Samsung.