Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kristiansj
#16021
Ud fra din anmeldelse lader det til at dette er et sikkert køb for allround/gamer brugeren.
De negative ting du skriver må man sige er absolut småting. (farver kan man selv rette op på. Betragtningsvinkler er altid et problem for den type paneller)
Så med mindre nogle har nogle dårlige erfaringer med dette produkt tror jeg bestemt dette bliver fladskærmen jeg køber :)

Mange tak for anmeldelsen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#16029
Brugerkommentarer rundt om på nettet er også overvejende positive.
Af tewic
#16472
Vil de samme farve indstillinger på min skærm (modtaget den her i dag) svare til de samme farver som du fik på din skærm ved samme indstillinger, eller er det varierende fra skærm til skærm hvordan farverne er iforhold til indstillingerne?

Synes den virker lidt rød i det med de indstillinger som der blev skrevet i artiklen. Dog har jeg været vant til en CRT som havde grønlige farver, så kan simpelthen godt være mig der ikke ved hvordan farverne burde se ud =)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#16493
Som udgangspunkt vil det give nogenlunde samme resultat, men der er variationer fra skærm til skærm. Desuden så lægger Lacie-kalibratoren en farveprofil ind der retter de sidste ting via softwaren - det har du ikke selv mulighed for.
Af tewic
#16499
Lacie-kalibratoren?

Men kan dog mærke efter en dag med de mere rødlige farver virker det ganske fint og ser faktisk bedre ud en før, især i film.
Af madmanmac
#17361
Har man samme mulighed for at hænge den op, og er der tilhørende beslag med lige som med forgængern?


- Casper
Af madmike
#21357
Hej.

Jeg har netop købt LG 1982U-BF skærmen udfra bl.a. anmeldelsen her på sitet.

Det er en virkelig kanon skærm til gaming, men jeg har et problem :(

I og med at skærm-kablerne og strøm-kablet skal tilsluttes i bunden på bagsiden af foden, fylder skærmen virkelig meget på mit skrivebord i forhold til andre LCD skærme hvor kablerne typisk sidder vertikalt i bunden af skærmen.

Faktisk fylder foden+kablerne så meget (30-40 cm) at jeg næsten ikke har plads til tastatur og mus foran skærmen.

Jeg havde læst at skærmen kunne vægmonteres med VESA beslag og havde derfor forventet at skærmen kunne tages af foden og sættes på væggen med et beslag.

Det ser umiddelbart ikke ud til at kunne lade sig gøre (jeg kan i hver fald ikke se hvordan). Manualen nævner intet om væg-montering, så her er ingen hjælp at hente.

Mit første spørgsmål er derfor: Ved nogen hvordan skærmen kan væg-monteres på et VESA beslag? Har nogen gjort det? Kan foden adskilles fra skærmen?

Mit andet spørgsmål er: Hvis ovenstående ikke kan lade sig gøre. Kender nogen evt. en god monitor stand som jeg kan stille skærmen på for at få plads til tastaturet (og hånden) under standen?

Tredie spørgsmål: Andre gode forslag :)

Jeg vil virkelig gerne beholde skærmen, men så skal jeg have løst pladsproblemet. Et dybere skrivebord er desværre ikke en mulighed O-O


På forhånd mange tak.

MVH Michael