Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kane
#195713
PlayStation 4 sender et RGB signal når spil afvikles, og et YCbCr signal når video afspilles.

Konsoler er computere og producerer billeder i RGB farverummet (0-255). PlayStation 4 kan indstilles til at sende et RGB udvidet/full/computer signal, hvilket må være mest optimalt da en konvertering til et begrænset/limited/video signal ikke vil have de helt præcise værdier.

Er der nogen forskel i kalibreringen hvad angår et fuldt signal (0-255) modsat et begrænset signal (16-235)? Fjernsyn er som regel kalibreret til video som er begrænset.
Af Ellegaard74
#196490
Kan man bruge ens tilbehør fra PS3 eller skal alt skiftes ud..?
Af kaja69
#205205
Min søn har PS3 men vil nu gerne på PS4 som flere af vennerne. Det er jo multiplayer/online spil der tæller så der kræves PS PLus.

Jeg spiller selv en sjælden gang imellem, og lillebror er godt på vej så vi er 3 personer i hustanden med egne Sony Entertainment Network konti.

Det jeg ikke kan finde ud af er om man kan oprette ét PS Plus abonnment (fx tilknyttet min konto), som hele familien kan bruge?

Vil hver spiller så fortsat kunne bruge egen profil med egne spildata etc.?
Af lasso77
#226013
Hej, Nogen der har forstand på Playstation 4? Skal købe en til min søn - vil gerne have den sidste nye - der larmer mindre og bruger mindre strøm.

Men aner ikke hvilken model det er ?Er det denne Playstation 4 med 1000 GB - CUH-1216B???

Eller er det kun den model med 500 GB - der bruger mindre strøm og vejer mindre?

Hjælp?
Af ThomasKjær
#226036
Både modeller med 500GB og 1TB kan være af den nye model, som i øvrigt skal hedde noget med 12xx, så du er på rette spor :)

Den oprindelige model hed 10xx, og jubilæumsmodellen, der udkom forrige år, hed 11xx.

Stort set samtlige butikker har fået skiftet til CUH-12xx nu, og ellers så står det i bunden af æsken!