Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rollo
#193838
Hvilket stik skal jeg bruge for at få den bedste lyd fra mit W905 til mit Bose?

Jeg kan ikke finde et Phono stik, kun et mini jack, så pt bruger jeg den Optiske udgang, men jeg syntes lyden er meget svingende, bla. når jeg streamer Netflix via Apple TV (nyeste model)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#193849
Der er kun den optiske udgang hvis dit anlæg ikke har HDMI indgang.
Af Rollo
#193856
Der er HDMI i mit Bose, men det er vel kun til at få billedet fra DVD op på TV'et? Kan ikke lige se hvordan lyden fra TV'et skal komme den vej når jeg ser TV eller streamer.

Ville det være en fordel at smide et Mini Jack i mit Apple TV, eller bliver det det samme?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#193865
Dit tv har HDMI med Audio Return Channel (ARC) så lyden kan sendes den anden vej. Dit anlæg skal dog understøtte dette, da en normal HDMI Hub i et anlæg ikke er beregnet til ARC.
Af Lefty1
#193950
Rollo skrev:Hvilket stik skal jeg bruge for at få den bedste lyd fra mit W905 til mit Bose?

Jeg kan ikke finde et Phono stik, kun et mini jack, så pt bruger jeg den Optiske udgang, men jeg syntes lyden er meget svingende, bla. når jeg streamer Netflix via Apple TV (nyeste model)
Hvis du vil have 5.1 lyd er der kun optisk eller HDMI.
Alt andet giver kun stereo