Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wildt
#15598
Hvordan lyder "fårlige højttalere"? Baaaa-aaa-aaah? 8)
Af abelbendel
#15618
Fin test ..underbyggede/bekræftede mange af de formodninger og mistanker jeg havde ..og gav ydderligere stof til eftertanke.

Virker som om de har fået en god idé med ipod-delen, dog uden at de så formår at følge den helt til dørs!
Det her med TN-paneler i den størrelse.. kunne med det samme følge problemstillingen - noget jeg ikke, under nogen som helst forhold, gidder slås med! ...dog efterlader det mig i endda større tvivl om, hvilke panel jeg så skal gå efter ..når nu S-IPS-panelerne stadig ligger bagefter på respondstiden mm.
(PS. ER der noget der hedder AS-IPS-panel og hvad er forskellen??)
Af TYBO
#15671
Har både en 22" (5ms) med TN panel og en 20" (8ms) med S-IPS panel derhjemme og de står side om side.

Jeg bruger 22"erne til at arbejde med og 20" er som sekundær skærm.

20" er helt umulig at spille seriøst på mens 22" spinner som en mis.

Derudover ser jeg ikke den store forskel i billedkvaliteten selv om de står ved siden af hinanden. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om hvilken skærm som er den bedste. Noget som vil købe en 20" S-IPS ? :)
Af kmras
#26613
Jeg har et spørgsmål:

Hvad sker der med foden og alle tilslutningerne hvis man vil hænge denne skærm op på væggen?