Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#15302
Så er testen af LG L204WT online på Flatpanels.

Testen kan læses her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1172052100

Hvis I har spørgsmål, kommentarer eller rettelser til testen, kan de placeres her i tråden.

God fornøjelse med læsningen :)

---

Tjek for resten vores nye billedfunktion, som er super smart! I kan nu klikke på billederne, og der zoomes direkte i browseren. Når der er zoomet kan I også flytte billeder, zoome flere, og eventuelt sammenligne udvalgte billeder der er zoomet.

Der er også nogle flere funktioner. Systemet er super let, så I finder nok hurtigt ud af det, men der kommer også lidt "reklame" for det i en separat tråd :)

Jeg har også gjort zoom funktionen mulig for de to grafer i anmeldelsen, så de bedre kan læses og tydes.
Af Toranaga
#15322
Nice, den zoom funktion er sgu da noget af det fedeste jeg endnu har set af den slags!!! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#15356
Ja, der vil jeg også godt lige klappe ham på ryggen der fandt den... Klap klap på den bløde pels ;)

Lidt info:
Scriptet er indrettet således at det kun zoomer til den vinduesstørrelse man har valgt i sin browser. Hvis man vil se billedet i et større format end dette, så skal man derfor maksimere sit browservindue, men det skal gøres inden man klikker på billedet. For de helt store billeder kan man selvfølgelig stadig højreklikke på dem og åbne dem i et nyt vindue hvis man lyster...
Af NC
#15460
Jeg ville komme med et forslag til dit review, kunne det være muligt af der blev lavet en inputlag test, af de skærme som bliver testet ?
Personeligt syndes jeg det er ret vigtigt, specielt med 24" modellerne, det nytter ikke noget de har 6ms, hvis de har et input lag på 50.
Nu ved jeg ikke om du har en crt skærm du kan bruge til testen, ellers kunne man jo bruge Viewsonics VX922 til sammenligning, den har et meget lavt inputlag.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#15474
Det kræver jo at man har pågældende skærm stående. Vi beholder selvsagt ikke de skærme vi får til test, så Rasmus har kun den Viewsonic VP181 han selv har stående. Man kan ikke lave inputlag-testen med mindre begge skærme er tilsluttet samtidigt.
Af NC
#15478
Ok, det var ærgeligt, det kunne være at du havde en gammel crt :)
Af DanielV
#27434
Hej Rasmus

Håber du kan hjælpe mig, påtrods af tiden der er gået siden din anmeldelse af LGs L204WT.
Er nemlig i vildrede over hvilke indstillinger du endte med?
Ejer nemlig to styks L204WT som jeg selvfølgelig gerne vil ha' det optimale ud af, og du har jo klart langt mere ekspertise i dette end jeg.
Så vil gerne prøve de indstillinger af som du kom frem til som værende de optimale.
(Ved godt at jeg skulle ha' valgt nogle andre skærme, men er på SU og kan ikke undvære dual screen, så må et sæt Eizo S2201WSEK/S2401WSE eller hvad der nu er af skærme til den tid, desværre vente til når jeg er færdig med min uddannelse.)

På forhånd mange tak!


Med venlig hilsen Daniel...