Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#191032
Opdate vedr mine oplevede fejl.

Har søgt lidt rundt på nettet for at lede efter hjælp.

Lige nu har jeg reseveret ip adressen i min ruter på hubben.

Og det lader til at have løst problemet ned at den pludselig ikke kunne bruges via iphone.
( hubben kunne heller ikke findes fra andre enheder, men remoten virkede )


Vedr problemerne med iphone5. Så fjernede jeg programmet og installerede det igen, og det har også kørt stabilt de sidste 48 timer. :)


Leder stadig efter en god løsning for at bruge det sammen med XBMC på min mediecenter PC.
Men den dukker nok op.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191035
Jeg synes ellers at jeg fandt fora hvor de havde fået det til at spille, men da jeg ikke bruger XBMC selv, så kan der naturligvis være finurligheder, som ikke var helt optimale.

Jeg har netop pillet alt fra for st sende det retur til Logitech, så jeg fejlfinder ikke selv på det mere, men godt med en tilbagemelding på problematikken, da jeg sagtens kan se, at der er flere der klager over samme problem med frakobling af WIFI- forbindelsen.
#191059
Hej Torben,

Virker til du er blevet meget glad for Smart'en :)

Har ligeledes selv købt en, og må sige det spiller bare !

Dog, har jeg lidt svært ved at få "bouncet" signalet tilbage til min B&W Panorama 2, TV, medie afspiller, STB spiller perfekt.

Det skal så siges at jeg aldrig syntes B&W IR modtagelse af signal har været specielt godt, men pyt nu med det.


Ved du om man får et stærkere IR signal, ved at have HUB'en stående fremme, istedet for den forlænger der følger med, som jeg pt. har trukket ned i det sorteste hul i mit TV-møbel.

Men alt i alt er jeg dympt imponeret over hvor godt det spiller sammen !

Kom fra en Logitech Harmony One, som jeg aldrig rigtig blev venner med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191068
Jeg har ikke rigtig testet hvad der har det kraftigste signal af hhv Hub og IR blaster. Men du kan jo prøve at bytte om på dem og se om det bliver bedre. Der er i hvert fald mere frihed til at placere den lille blaster uden for, da den er mere diskret. I sidste ende kunne man jo købe en mere og så placere den tættere på Panorama, men det er jo lidt dumt at skulle købe noget specifikt til én enhed.

Ellers kan du måske bruge de små klister-dioder jeg viste tidligere, men jeg husker ikke lige hvor diskret øjet sidder på Panorama, så det er ikke sikkert det er en bedre løsning.
#191070
Har selv førhen bøvlet med de her klister dioder, og de var ved at drive mig sindsyg, da de skal sidde lige præcis der hvor IR modtageren sidder..

Det skulle dem jeg havde ihvertfald.

Panoramaen hænger på væggen, og vil være lidt grimt og have en lille ledning op over / under Panoramaen, vil derfor se om jeg ikke kan få bouncet signalet tilbage til Panorama via huben / forlængeren.

Jeg må hjem og prøve mig frem.

Tak for svar.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191076
Jeg fik ikke set hvordan dioderne på hub'en vendte, men det kan jeg nok lige tjekke senere, da jeg stadig har kassen stående. Dvs. hvis den nu skyder lidt opad, så kan det måske være udslagsgivende for hvilken af de to sendere man bruger uden for skabet, da det måske er nemmere at ramme med den ene af dem frem for den anden.
#195934
Jeg overvejer at købe dette sæt, men om det kan betjene mit bose v30,, det kan jeg ikk finde noget om nogle steder.
Mit bose er jo egentlige en multifjernbetjening, men kan ikk få det til at betjene mit samsung f8505.
Så mit spørgsmål er om Logitechen kan betjene bose udstyr?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#195966
Så længe det er IR så skulle det virke.
#195991
ja det er rigtigt,, det kræver at man sætter anlægget til at bruge IR,, normalt køre det jo noget specielt RF,, men mine tanker går oss lidt på om der er koder i logitechen til bose, har ledt ,men kan ikk finde det nogle steder.
Af Kennyiver
#197682
Er det rigtig forstået at fjernbetjeningen også sender ir signal ud? Nu har jeg et tv møbel med stof låger, så jeg har ingen problemer med at sende ir signal til mine forskellige ting deri. Men jeg vil gerne slippe for at bruge flere fjernbetjeninger.
Nu køre min bluray afspiller, Apple tv, yousee boks igennem min receiver. Er det ikke rigtig forstået at man kan indstille det, så den ved hvilken hdmi/kilde på receiveren den skal vælge når man f.eks trykker, se bluray?
Jeg tænker også på om du har alle de almindelig indstillings muligheder på harmony controlleren som på de tilhørende fjernbetjeninger til boksene. F.eks at jeg kan trykke på options på bluray afspillers og så kan jeg skifte undertekst og sprog?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#197688
HUB'en er en IR-blaster, så der sendes IR-signaler ud. De kommer dog fra HUB'en og ikke fjernbetjeningen (se anmeldelsen). Og jo, du burde kunne konfigurere den, så den ved at alt dit udstyr sidder i din receiver og derved blot skifte input på dén. Det er muligt, at du skal en tur forbi myharmony.com for at tweake lidt, da interfacet på app'en ikke er helt så avanceret, men du har adgang til alle de knapper du har på dine almindelige remotes - og ellers kan du lære den dem ret enkelt.